vervolgverhaal vreemde zwangerschapstest

Nou... ik zit dus achter m'n computer te janken... na wel 8 testen met een lichte (doch zeer duidelijke) streep, ongeveer 2 tinten lichter dan de controlestreep, kwam vandaag de digitale clearblue met indicator binnen... dus even testje gedaan en die zei: 'niet zwanger'... blijkbaar was de predictor van zondagochtend dus niet fout, maar goed... klotezooi, dat is m'n 3e miskraam dan! ben nu nog maar 5 weken en 2 dagen... zal wel binnenkort gaan bloeden dan.... ik baal er zooooo ontzettend van!!!!! maar goed.. niets meer aan te doen... t enige "voordeel" van mijn testmania is dat ik nu niet nog misschien wel een week of langer blij rond had gelopen in de waan dat ik gezond zwanger was...

Wat rot voor je zeg serena.
Het zal niet meevallen omdit te moeten verwerken. 3 miskramen zeg, ik heb er 1 gehad en die is er bij mij al behoorlijk ingehakt.
Succes in deze moeilijke tijd

mischien verkeerde moment om te vragen, maar dan moet je het ook zeggen hoor. je had een vage rose streep elke keer, maar ook totaal 2x negatief. dan is het toch niet zeker dat je 5 weken zwanger was? ik snap dat je na een of meer mk heel er gefocusd bent en het heeeeel graag wilt maar maak je jezelf nu niet gek?
spanning is toch ook niet goed? heel veel succes met zwanger worden, ik hoop dat het snel een keer goed gaat.en je kan gaan genieten van een lange gezonde zwangerschap

Dat is balen zeg. Wat *****!
Ben je al eens bij de gyn. geweest? Want met 3 miskramen kom je daar, dacht ik wel voor in aanmerking.
Veel sterkte!

Hoi sweetwicca: ik heb een normale regelmatige cyclus, dus dan ga je uit van je laatste menstruatie en dan ben ik nu 5 weken en 2 dagen verder... ik heb een paar dagen lang elke dag een testje gedaan, omdat ik de eerste keer gelijk een lichte streep had, en graag wilde zien of deze donkerder zou worden, omdat ik al 2 miskramen heb gehad en dus wilde zien of t HCG goed in aanmaak was... en inderdaad heb ik daarna elke dag een iets donkerdere streep gehad, vorige week vrijdag was t zelfs zo dat de teststreep al verscheen voordat de controlestreep zelfs maar zichtbaar was... hij werd uiteindelijk een tint of 2 lichter dan de controlestreep, maar t was overduidelijk een positieve test... dit was overigens een predictortest... ik snap je vraag niet helemaal denk ik.. want uiteraard weet ik niet zeker of ik 5 weken zwanger was, maar vorige week had ik nog genoeg HCG, alleen zondag had ik voor t eerst een blanco test, zonder teststreep... terwijl ik 2 dagen ervoor een duidelijk positieve test had... vandaag dus weer even getest, dit keer digitaal, en die was ook negatief... dus de vraag of ik mezelf gek maak...? ehm... ik had misschien wat minder vaak kunnen testen, maar hoe dan ook had ik duidelijk een positieve test... dat is toch niet mezelf gek maken? dat is toch wat iedereen doet die zwanger wil worden: testen als je overtijd bent? en dat nu de test negatief is: dat is ook niet iets waar ik zelf voor gekozen heb, dus ik geloof niet dat ik mezelf gek maak... t is hoe het loopt... en zeker is de stress niet goed, maar probeer maar eens geen stress te hebben als je 3 keer achter elkaar eerst positief test en dan ineens n miskraam krijgt... de laatste 2 keer was met 7 en 8 weken....

Terug
Bovenaan