vervolgverhaal vreemde zwangerschapstest

wat ontzettend .....!! ik wens je veel sterkte met dit verlies.... ik zou ook ff contact opnemen met de vk/gyn!! succes en hopelijk ben je binnenkort wel zwanger van een gezond ukkie!!

Ik had een vraagje, die testen wwat je hebt gedaan waren dat allemaal predictor testen?
Ik had dat in september namelijk 4 positieve predictor testen en de clearblue gaf aan niet zwanger heb zelfs een bloedtest gehad maar was helemaal niet zwanger.
Sterkte.

Liefs Nancy

hoi,
ten eerste sterkte.
jammer dat het weer zo gaat.
ik had er van geleerd.ik kreeg ook elke keer lichte 2de streep bij die kruidvat testen en bij die predictor ook.werd erna toch ongesteld.
maand later weer zo´n kruidvat test,weer lichte streep,toen had ik zoiets hier kap ik mee,gelijk een dure gehaald,die aangeeft zwanger of niet en hoever ik dan zou zijn.hier heb ik van leert.maar was niet meer nodig die gaf toen gelijk aan dat ik zwanger was.
ga maar even overleggen met je verloskundige.
ben wel erg benieuwd wat ze zegt,laat je het even weten.
gr marjan

Sterkte, ik kan mij goed voorstellen hoe frustrerend dit is. Overleg idd met een gybaecoloog, huisarts of verloskundige als je daar al was aangemeld.

Het gaat heel erg vaak fout in het begin. Veel vrouwen weten dat niet omdat ze bijvoorbeeld pas na 35 dagen testen. Ik kan mij jouw nieuwsgierigheid wel heel goed voorstellen. Misschien de volgende ronde ook wat langer 'op je handen zitten' als je het volhoud, want dat lijkt mij minder pijnlijk dan dit.

Sterkte en laat je nog even weten wat de medici ervan zeggen?

Gr.
Wenser

Hoihoi.. ik heb 6 positieve sensitest-testen gehad en 2 positieve predictor, 1 negatieve predictor en als laatste 1 negatieve clear-blue... wat een gek verhaal Nancy... is predictor niet zo betrouwbaar dus?

Ik heb even met de VK gebeld, ze vond t een moeilijke situatie, omdat ik te kort zwanger ben/was voor een echo... ze zegt wel dat als 2 testen negatief zijn dat ik er dan vanuit kan gaan dat ik geen hormoon meer aanmaak... ze gaat overleggen met de gyn en belt nog terug, want ze vindt 3 miskramen wel veel.. ze zei trouwens wel dat alle testen die in nederland verkrijgbaar zijn, betrouwbaar zijn, maar dat er wel eens incidenteel één tussen kan zitten die n productiefout heeft, ongeacht t merk... maar 2 verschillende merken die negatief geven, dat is geen goed teken... ben nogsteeds aan t wachten op t bloeden, maar komt nog niets... terwijl ik zondag al negatieve test had... heb t dan maar liever gewoon gehad, dan is t maar achter de rug!

wat balen zeg voor je, ik weet een beetje hoe je voelt, ik heb 3 maanden geleden 1 gehad alleen kwam het door dat ik de pil door slikte en niet zeker wist dat ik zwanger was, had wel symptomen maar de testen waren negatief en ik gebruik alleen digitale van claerbleu, nu ben ik wel zwanger ( wel gestopt met de pil 2 maanden geleden) maar geen symptomen. en weet niet hoever ik ben want ik was bij de eerste van ons 6 keer per jaar een ei sprong.dus sloeg elke keer 1 maand over.

nou heel veel sterkte en probeer eerst je lichaam tot rust te komen, klinkt gek omdat ik het niet gedaan heb, maar is ook fout van mij.

groetjes mama van sharon.

heel veel sterkte met dit verlies meid! kl*te zeg!
hopelijk komt het bloeden dan idd snel, zodat je nog meer narigheid gespaard blijft :(

liefs, do

Terug
Bovenaan