Vervroegd stoppen met werken

Ik heb nog wat gevonden om te doen!!

Heb eergisteren de bedankjes en geboortekaartjes besteld. Ik denk dat de bedankjes begin volgende week binnen komen, dus die kan ik dan al klaar maken.

De proefdruk en de envelopjes komen over twee weken ongeveerd. Dus die ga ik dan ok al schrijven... Weer een paardagen gevuld.

Zometeen boodschappen doen en bezoekje naar mijn zus.

liefs

Net getrakteerd (van die chocolaatjes met muisjes erop en mini-tompouces) op mijn werk. Nog even de laatste paar uurtjes en dan lekker met verlof (4 weken voor de datum).

Joepie!! Ik heb het volgehouden. Al moet ik wel zeggen dat ik nu echt toe ben aan mijn verlof. Lekker tutten in de babykamer :)!! Gelukkig komt mijn moeder ook nog even helpen met het huis op te ruimen, want dat is nog steeds niet mijn favoriete bezigheid. De babykamer is geen probleem, die houd ik wel netjes, maar de rest heb ik nog niet echt de drang om te gaan poetsen. Ik hoorde wel van mijn buurvrouw, dat dit vanzelf komt als ik verlof heb, dus ik laat me verrassen ;-).

Liefs

Een ding weet ik wel, ik had eigenlijk willen werken 4 weken tot uitgerekende datum, maar bij een evt volgende zwangerschap, ik ga echt vakantie opnemen alvorens ik met verlof ga. Moest er niet aan denken om nu nog te werken. Ik had ook bij week 32 dat ik dacht ajh nu begint het zwaar te worden. Voor de doorzetters, sterkte nog een paar dagen of weken, en de verlofhebbers, geniet ervan.

He,
Ik moet nu nog 2 dagen werken van het weekend.ik werk in de ouderenzorg en moet zeggen dat ik het behoorlijk heb gehad.krijg snel last van harde buiken en ben helemaal gebroken als ik thuis komt.moet dan echt even op de bank gaan liggen.maar slapen gaat niet want er loopt nog een kleine meid rond die volgende week 3 wordt.bij mn dochter heb ik tot 36 weken doorgewerkt 4 dagen in de week.nu snap ik niet hoe ik dat gedaan heb.nu stop ik lekker met 34 weken terwijl ik nu 3 dagen werkt.het valt me nu gewoon wat zwaarder als de 1ste.maar ben al blij dat ik het volgehouden hebt.de meeste voorgangers op mn werk zijn al veel eerder gestopt.maar goed elke zwangerschap is ook anders.
ik ga me echt niet vervelen hoor straks.mn dochter gaat gewoon tijdens mn verlof 2 dagen naar de opvang.en ik ga lekker poetsen opruimen en de wieg in orde maken.heb er zo een zin in!en hopen op lekker weer.zodat mn buikie nog wat kan bruinen haha.
liefs jootje

hoihoi,

ik heb nu ook al sinds een week verlof en moet zeggen dat de week is omgevlogen!!! echt zo snel.. hadden ook bijna elke avond wat te doen dus als je dan overdag nog wat kleine dingetjes in huis doet.. en zit smiddags altijd wel ong. 2 uur op de computer..
en elke dag een wasje en eten koken is mn dag zo gevuld.. vooral omdat er nog een krummel van 2,5 rond loopt die lekker in de nee fase zit..
er draait nu een baby was en die gaat straks lekker buiten drogen en dan kan ik de commode daarmee verder inpakken.. dan de lakentjes nog en kan ik ook het wiegje opmaken.
die moet nog neergezet worden..(de poot waar ie aan hangt moet nog binnen komen) heb namelijk een hangwiegje van www.wiegje.nl errug leuk! is een schommelwieg dus ideaal om je kind in slaap te wiegen..
maar goed ben nu 36 wk en 1 dag.. dus alles moet ook wel zon beetje klaar zijn over ong. een week. al verwacht ik dat ik ga overlopen.. dus dan heb ik nog even tijd.. :p maar goed dus genoeg te doen hier hihi.. en ik loop eigenlijk ook een beetje met de schoonmaakwerkzaamheden achter omdat ik eigenlijk door het werken echt geen puf meer had om nog wat te doen.. dus ik ga ook lekker poetsen..

succes allemaal!! voor degene die al verlof hebben of voor degene die nog moeten werken!!

Liefs, Christien

Leuk om al die verschillende reacties te lezen. We doen eigenlijk allemaal hetzelfde, maar ieder op zijn eigen tempo. Uiteindelijk is iedereen het aan het eind volgens mij zat en gaat lekker van haar verlof genieten. Beetje poetsen en dingen op orde brengen.

Vandaag ben ik even met een vriendin naar Prenatal geweest. Ik heb me kunnen bedwingen, maar volgens mij is mijn verlof niet goed voor onze bankrekening haha!

Toevallig kreeg ik van mijn schoonzus een coupon voor een kort krantenabonnement, dus daar heb ik me gelijk voor aangemeld. Lekker een beetje lezen de komende tijd, heerlijk!

Ik vind het in ieder geval heel stoer dat de vrouwen tegenwoordig doorwerken tot zo kort voor de bevalling! Daar mogen we best trots op zijn!!

Liefs,

Terug
Bovenaan