verwarming in babykamer.......

Haha, nee hoor Bianca. Zolang de verwarming niet aan hoeft, blijft hij mooi uit. Eerst zelf ook gewoon een dikke trui en sokken aan tegen de kou. Als het kouder wordt doen we de meisjes idd eerst extra kleertjes aan en dan later die warmere trappelzakken. dekentjes liggen ook al klaar mocht het nodig zijn. eerst maar zien hoe koud het deze winter wordt.

Groetjes,
Petra

hoi hoi dames,
dan ben ik dus echt zo'n andere moeder.
ik doe de verwarming als ik het koud vind op de kamertjes van mijn kids rustig aan.
overdag alles open en s'avonds de verwarming aan tot wij naar bed gaan.
groetjes.

Hallo,

De temp. in een babykamer is rond de 18 graden. Zelf heb ik (kraamverzorgende) geen verwarming aan op de slaapkamer. Je kunt je baby beter een deken extra geven als de verwarming aan te zetten. De lucht wordt door de verwarming erg droog. Slaap zelf maar eens op een hele warme kamer. Je staat met keel en hoofdpijn op. Koude handjes en voetjes is geen enkel probleem. Voel in het nekje of deze lekker warm aanvoelt.

Ik heb zelf de ervaring bij een gezin. Deze woonde in een oude boerderij en hadden alleen in de woonkamer een openhaard. Op de slaapkamers was het letterlijk ijskoud. We hebben de baby een extra dekentje en kruik (alleen metalen) gegeven en deze was zo warm als een kooltje.

Geen zorgen dus.

suc6

Terug
Bovenaan