???????? verwarrend

hoi damens

ik zal me even voorstellen of mischien herkenen jullie mijn naam uit andere topics.
ik zal me even voorstellen. ik ben kim en 29 jaar, vanaf mei 2008 bezig om een kleintje te mogen krijgen. verschillende keren onderzocht en alles is bij ons beide oke. nu krijg ik in aug/ sept een kijkoperatie. ik ben nu sinds 3 maanden onder behandeling bij een homeopaat. van hem moest ik endonorm en teunisbloem capsulles gaan gebruiken ( endonorm op recept apotheek).

nu heb ik sinds anderhalve week ongi klachten, morgen is mijn nod. ik heb nu nog steeds die klachten maar het voelt anders. als ik rustig blijf voel ik alleen een iets wat zwaar gevoel en als ik me inspan dan even een zwaardere kramp die weer wegtrekt. ik heb elke maand voor nod zere borsten maar nu doet rechts zo zeer ( alsof mijn borst bond en blauw is). ik ben ook erg moe, warm aanvallen. ik weet het niet want durf niet te hard te hopen omdat ik al zo vaak teleurgesteld ben maar stiekem voel ik me vrolijk omdat het anders is.

wie herkent mijn verhaal wat symptomen betreft.
ik lees graag jullie verhaal over de weken voor die positieve test

groetjes kim

Hallo Kim ,
Da zou toch fantastisch zijn als je nu zwanger zou zijn:)

Bij mij voelde ik me ook erg moe , en had toen ook last van mijn borsten mijn man hoefde er nog niet aan te kome bij wijze van..
Van de rest had ik toen nog een last , nu wel..

Ben benieuwd ik zal voor je duimen meid!!

Gewoon morgenochtend met ochtend urine voor de zekerheid een testje doen, dan heb je zekerheid! Ik weet uit ervaring dat je lichaam je zwaar voor de gek houden.

Ik herken je klachten, het gevoel van bont en blauwe borsten, moe en warmte aanvallen, maar iedereen reageerd anders.
Ik zal voor je duimen dat het idd zo is!

Liefs, Nicole 6w5d

hoi kim,

ik hoop het van harte meid, sinds mei 2008 is niet niks..ik herken je symptomen, vooral die hitte aanvallen, soort van opvliegers..waarom ga je niet gewoon testen...?

ik herken je teleurstellingen, wij waren sinds augustus bezig en zijn nu net zwanger..ik had een soort van steken in m'n tepel en voor de rest gewoon ongie klachten, die lijken veel op ZW klachten...en wat heel duidelijk was, ik was zo ontzettend humeurig...nog steeds..heel erg voor mijn omgeving haha..

ook wij zijn beiden onderzocht en alles ok!! dus de gynaecoloog gaf aan dat hij er vertrouwen in had dat het zonder hulp wel zou lukken, nou dit klopt, dus houdt moet, zeker als alles oke is...

ben benieuwd, laat je het ff weten...

groetjes

Hoi Kim,

Ik snap dat je je verward voelt en ik begrijp ook heel goed dat je graag wilt dat je zwanger bent. Bij mij was er nauwelijks verschil. Beide keren had ik gewoon de klachten van ongesteld moeten worden, maar die bleef dan uit. De eerste keer heb ik na 4 dagen een test gedaan, bij deze zwangerschap pas na een week (maar dat was omdat ik op vakantie was).

Mocht je nog tips willen over de test: via internet kwam ik erachter dat de test van het kruidvat (2 voor 5 euro) en die van de etos door Kassa het beste getest zijn. Bij deze zwangerschap had ik nog een kruidvat test liggen die bijna over de datum was. Dat hij positief testte vertrouwde ik niet, dus de predictor gekocht. Die gaf negatief. Toen op internet gezocht en maar weer de kruidvat gekocht en die was weer positief.

Ik weet wel dat je niet al te vroeg moet testen, wat ik zo van internet lees. Omdat het HCG hormoon wellicht nog wat weinig aanwezig is, zou je een valse test kunnen krijgen.

Ik hoop voor jou dat je echt zwanger bent! Ik wens je heel erg veel sterkte en bij een positieve test heel veel geluk bij je zwangerschap.

Gr. Tamara.

hoi damens

leuk dat ik al zoveel berichtjes heb gekregen.
vandaag mijn nod maar nog niks te bekenen.
ik voel wel een ongi kramp zo nu en dan maar het zit meer onder in mijn rug.
ik wacht het allemaal rustig af ( dat probeer ik )
en ik hou jullie op de hoogte. ik wacht tot na het weekend en als ik dan nog niet ongi ben dan ga ik een test doen.

veel succes met alles liefs kim

Hoi Kim,
Ik probeerde al twee jaar zwanger te worden (38 jaar ,moeder van een meisje van 3,5 jaar) en heb echt heel vaak gedacht zwanger te zijn.toen ik de laatste keer een dag overtijd was, heb ik meteen een test gedaan.Ik had wel wat ongi krampen gehad, maar weet van mijn eerste zwangerschap,dat ik die toen ook had,precies op de dagen voor nod.Deze keer was de test positief.Overduidelijk.Dat je niet te vroeg zou moeten testen is onzin,je kunt testen vanaf de eerste nod,zeker als je ongi regelmatig is.

hallo mammamia

gefeliciteerd met je zwangerschap, jij weet dus ook precies hoe frustrerend het is om lang te moeten wachten op je allergrootste wens. ik heb een zeer regelmatige cyclus van 24 dagen. ik ben 1 keer op de 28 dag ongi geworden en 1 x 3 weken overtijd. ik wacht dus daarom even het weekend af want dan zit ik op dag 28 en dan ga ik een test doen als dat nodig is nog.
vind het in ieder geval wel fijn om te weten dat als je ongi klachten krijgt dat je dan niet meteen de moed moet laten zakken maar dat het dus nog best mogelijk is om zwanger te zijn.

veel plezier met je zwangerschap
gr kim

Terug
Bovenaan