???????? verwarrend

hoi kim,
ik had ook ongi klachten hoor.... ik wist bijna zeker dat het niet raak was, maar uiteindelijk toch op mijn nod een test gedaan en die was positief.....
heel frustrerend dat je zo lang overtijd bent geweest, en toch niet zwanger was.
dat heb ik ook gehad. zomaar een periode overgeslagen. ik was zo telleurgesteld..... ik hoop voor jou dat je een mooie posi test in je handen krijgt!!!!

groetjes, petra.
mv brenda en samantha 06-05-08

hoi petra

inderdaad, 3 weken overtijd is heel frustrerend. vooral als je een zeer regelmatige cyclus hebt. ik hoop dus niet dat het deze keer weer zo gaat.
ben nog steeds niet ongi en het voelt ook niet dat ik het echt ga worden.

ik test na het weekend en hou jullie op de hoogte
gr kim

hoi damens

2 daagjes overtijd en toen kwamen de rode duiveltjes. mijn lichaam heeft me deze keer echt voor de gek gehouden. ik was er bijna zeker van dat deze keer eindelijk raak zou zijn.
ik heb nu nog 1 poging en als die niet slaagd dan zal ik er aan moeten geloven en die kl...te kijkoperatie ondergaan. sorry hoor maar het geduld begint me aardig op de proef te stellen.
gisteren vertelde een goede vriendin dat zij ook met de pil is gestopt en aan kindjes gaat beginnen. ik ben zo bang dat ik straks als enige overblijf en alles uit de kast moet gaan halen om een babytje te krijgen. maar ja als dat is wat ik er voor moet doen dan ga ik ervoor.

sorry voor dit ongezellige bericht maar moest het even kwijt

liefs kim

Terug
Bovenaan