verwarrend

A

Anoniem

Guest
Hallo! Vorige week had ik een positieve ovulatie test. Meestal heb ik dan vruchtbaarslijm... Maar toen niet. De test(kruidvat) bleef dagen positief. Vreemd! Nu ging ik net naar het toilet...en ja hoor veel vruchtbaarslijm. Maar dat is toch vreemd een wek na een positieve ovulatie test? Ik baal er enorm van... Al die onzekerheid! Wie heeft raad? Thanks! ;)

Geen ovulatietesten meer gebruiken. Die dingen maken je gek en volgens mijn gyn hebben ze totaal geen nut. Dus voor de zekerheid aan de klus, maar ook aan slijm kan ik nooit iets zien. Gooi de testen de deur uit en probeer je te ontspannen. Zeker als het al wat langer duurt, is dat heel belangrijk.

Hey,

Ik ben het niet eens met supertje.. Sorry..
Toen we zwanger wilden worden de vorige keer keek ik ook oa eerst naar mijn "slijm" en werd voor de gek gehouden! Dacht ik dat ik ovuleerde werd ik vlak erna alweer ongesteld. Te snel...
Ik kreeg de tip van een vriendin om de testen van sensitest te gebruiken en de ronde dat we deze gebruikt hebben was ik zwanger!
Ik ken meerdere meiden die deze testen hebben gebruikt en welke zwanger werden.. Ze liggen hier nu ook klaar om morgen weer mee te beginnen!

Doe vooral waar jezelf het prettigst bij voelt!

X

Verschil is of je net begint of wat langer bezig bent. Dan wordt het een heel duur grapje en volgens de meeste gynaecologen zijn ze niet betrouwbaar. Neem aan dat die er verstand van hebben. Maar ieder zijn mening natuurlijk. Ik werd gek van die dingen. En met het er zo intensief mee bezig zijn, wordt het er echt niet beter op. De testen zijn leuk als je er maar een paar nodig zou hebben. Blabla is nu een maand of negen bezig. Dan gaan er toch wel meer dingen spelen. Wat denk je van een man die ineens op commando moet presteren? Daar hebben de meeste moeite mee, terwijl ze anders heel de dag wel zouden kunnen.

Ga gewoon (in de middelste/laatste weken) op vakantie! ik kom steeds zwanger terug ;-) Geen test voor nodig

Inderdaad verwarrend.
Ik kan me van de meiden hier de reacties begrijpen.
Als het je stress geeft kun je het misschien even overslaan..
Of als je het wel graag wil gebruiken de volgende ronde proberen, of een ander merk?
Net wat jij het prettigste vind. Ieder heeft zijn eigen ervaringen. Maar jij moet zelf je eigen manier vinden waardoor je op een leuke, ontspannen manier er mee bezig bent.

Bedankt voor alle reacties!
Je hoort idd zo veel meningen over die ovu testen.
Ik had "officieel" afgelopen woensdag mijn nod.
Nog niet ongesteld. Wel zeurende buik.
Aangezien ik dus in verwarring ben over mijn eisprong wacht ik maar af.
Als ik over een week nog niet ongesteld ben dan test ik wel.
Maar zal wel niet. Bij de vorige zwangerschappen had ik als eerste zere borsten.
Nu dus totaal niet...
Volgende maand maar op mijn lijf en de testen vertrouwen.
Gewoon dubbel op...
En ander merk idd.
Ik word er niet jonger op...dus dat speelt ook mee.
Nogmaals bedankt allemaal!

Oh spannend joh!!! Hoe is t nu met je?
Duim voor je dat t raak is!
En ik heb ook lopen klooien met die ovu testen. Had van die super goedkope strips op internet gekocht. Werd er ook niet heel veel wijzer op. En keek ook naar mijn slijm. Heb ook wel eens gehad dat ik bv een week na mijn eisprong ook weer slijm had....af en toe echt niet te snappen hoor.
De maand waarin het raak was was t ook allemaal verwarrend.
En misschien weet je nog dat ik ook juist die maand helemaal geen symptomen had.....dus dat je nu geen zere borsten hebt zegt ook niks.

Dus....fingers crossed!!! Hoop t echt voor je!
X mama3007

Terug
Bovenaan