verwarrend

Thanks mama 3007!
Nog steeds niet ongesteld... Een week overtijd nu.
Als ik het zaterdag nog niet ben, dan ga ik testen.
Heb jij uiteindelijk wel zere borsten gekregen?
Had je dat bij je vorige zwangerschappen ook of was deze keer echt anders?
Hoe gaat het met jou? Hoever ben je nu?
x

Oh jeeh....dat klinkt wel spannend zeg. Ben je nou wel vaker levertijd dan? Of juist heel regelmatig?
En kan je de spanning volhouden om niet te testen?

Ik kreeg uiteindelijk pas rond 7 weken de bekende symptomen. Dus veel later. En t schommelde ook wel eens....dan had ik bv ineens twee dagen helemaal geen kwaaltjes meer. Alles weg, voelde ik me totaal niet zwanger meer. Dus dan maakte ik me gelijk weer zorgen of t wel goed zat.

Dus op bepaalde vlakken toch weer een hele andere zwangerschap.

Ben nu 26 weken. Net terug van vakantie. Was heerlijk maar heb erg veel last gehad van de hitte. Heb ik normaal niet zo dus zal wel door de zwangerschap komen. Lekker om nu weer thuis te zijn en langzaamaan begin te gaan maken met de babykamer enzo. Heb eigenlijk nog bijna niks gedaan of gekocht.

Maar gaat goed dus.

En nu voor jou dus heel spannend. Hoop t echt zo voor je!! Ik denk dat het heus nog wel goed komt hoor. Maar geduld is een schone zaak. Hoe moeilijk en irritant ook.

Ik duim echt keihard voor en hoop heel snel een positief berichtje hier te lezen ;-).

Duim duim duim duim duim duim duim......!!!!!!

Sterkte met de zenuwen.
Liefs mama3007

Fijn dat het goed met je gaat!
Hier ff minder...getest...na ruim een week overtijd...negatief... :(

Hopelijk word ik snel ongesteld...dan weer door naar de volgende ronde ;)

Oh nee!!! He wat balen. Hoe kan dat nou weer? Waarom ben je dan wel overlijd. Stom zeg.
Het zou natuurlijk ook nog kunnen dat je te vroeg getest hebt. Dat je dit keer een late eisprong had en dat je eigenlijk geen week overtijd bent maar pas een paar dagen ofzo.
Bij mij werden die testen ook pas na een week positief.

Maar ik wil je ook geen valse hoop geven.
Als t niet zo is, laat t dan idd aub zo snel mogelijk weer beginnen. Dan kan je weer door.

En laat je moed niet zinken he!!! Bij mij heeft het ook 9 rondes geduurd.
Het komt echt goed!
Ik weet niet of je een fijne huisarts hebt maar ga daar anders een keertje praten. Heb ik ook gedaan. En niet dag ze iets gaan doen ofzo maar het is toch fijn om t er ff over te hebben (vond ik).

Sterkte joh. En hou me op de hoogte!!
X

Terug
Bovenaan