verwend?

het klinkt hard,maar je kindje even laten huilen is echt ""vaak""toch de beste methode.ik zelf heb het ook gedaan,ik stelde mezelf een limiet hoelang ze mocht huilen,en geloof me ik vondt het echt niet altijd makkelijk,ik ging maar gauw even strijken o.i.d wat afleid,en geloof me het huilen werdt steeds korter,naar een week legde ik haar 2 keer per dag in bed,en madam ging gewoon slapen,ze is nu 10maanden en ik heb tot nu toe nooit geen last meer met haar gehad met slapen,ik leg haar neer en voor ik de kamer uitga slaapt ze vaak al,ze is nu gewend het bed is slapen,1ding dit gaat natuurlijk niet bij alle kindjes op.en nog een tip doe een klein schepje kindermeel ""nutrix"" in de laatste fles dan slapen de meeste kindjes s'nachts lekker door,oja leg aub je kindje niet bij je in bed,zie de campagne's op tv,dat is echt levensgevaarlijk,doe je het wel probeer dan je kindje op een aankleedkussen tussen jullie in slapen,dan is het risico iets minder,maar het beste is hun eigen bedje,
het is een heel verhaal geworden hopenlijk heb je er wat aan,bij ons werkte het uitstekend,succes
 
hoi hoi

weet je ik heb precies het zelfde probleem gehad, dan loop je tot 11 uur s,avonds met je kind heen en weer,
het klinkt zielig,maar dat is het niet,mijn dochtertje noa slaapt er heel erg goed mee,
ik wikkel haar strak in een lakentje, zodat je haaar armpjes niet meer kan bewegen,en daarna de speen
het klinkt zielig ik weet het,maar in de baarmoeder hebben ze ook krap gezeten, het geeft je baby een veilig gevoel,
veel succes doei doei
 
Terug
Bovenaan