verwent worden!

Ik heb een zoontje van 5 mnd en ik wil de suiker ook zolang mogelijk uitstellen. Maar ik heb daar een vervelend voorbeeld van. Mijn nichtjes kregen thuis ook nooit snoep. Maar als ze op een verjaardag waren vraten ze zich helemaal vol. En op latere leeftijd zijn ze stiekum snoep gaan kopen. Ik wil ook weer niet, door het beste voor mijn kind te willen en hem geen snoep geven, dat hij daardoor juist een obsessie ervoor ontwikkeld.
Moeilijk.
 
hallo,

Ik ben het helemaal met je principes eens, ik wil ook niet dat ze Rosalie gaan overvoeren met suiker. Suiker zit in gnoeg voedingstoffen(aardappelen,brood etc) en ik wil niet dat ze teveel van die rotzooi binnen krijgt. Ik heb zelf veel problemen met suiker gehad en ik wil niet dat zij daar ook last van krijgt.   Maar er zijn ook snoepjes te koop zonder suiker en zonder de suikervervangers en kleurstoffen. Die vind je in de natuurvoedingswinkels. Dus als je er eens aan toe bent om je kind wel snoep te geven denk hier dan eens aan.
zo kunnen ze wel op een gegven moment snoepen maar dan wel op een verantwoorde manier

groetjes Nathalie
 
Terug
Bovenaan