verwijderen van mirenaspiraal

Hallo!

Nou vanmorgen hebben ze hem ook bij mij eruit gehaald.
Ze moest hem heel even zoeken en toen was hij er zo uit.
Het stelde (zeker in vergelijking met het plaatsen ervan) niet veel voor.
Het is een klein steekje en voor ik het wist was hij eruit..

Nu even wachten op mn eerste menstruatie en dan klussen maar :D

he hallo,

Ik heb een jaar geleden mijn mirena spiraal laten verwijderen omdat ik op het laatst hem ging "voelen zitten". Bij mij was verwijdering licht pijnlijk: waarschijnlijk heeft ie toch niet goed gezeten. Over het algemeen voel je er niets van: dat maakt dit anticonceptiemiddel erg prettig in gebruik. Als je wel bang bent ervoor dan neem je toch tot een uur van te voren een paracetamolletje> die kunnen over het algemeen weinig kwaad...

gr. marith

Ik heb de mirena 8 weken gehad, kort maar ik vond hem zéér krachtig. Ik heb nog nooit 8 weken pijn gehad, en de dokter zei dat hij wel goed zat. Ik heb gezegt "verwijder dit demoon aub uit mijn lichaam" en daarna niets meer, geen pijn of kramp NIETS! maar.... nu ben ik 6 dagen overtijd en de zwangerschaptesten geven nu al 2x NEGATIEF aan, iemand ervaring? 

Ik heb de mirena 8 weken gehad, kort maar ik vond hem zéér krachtig. Ik heb nog nooit 8 weken pijn gehad, en de dokter zei dat hij wel goed zat. Ik heb gezegt "verwijder dit demoon aub uit mijn lichaam" en daarna niets meer, geen pijn of kramp NIETS! maar.... nu ben ik 6 dagen overtijd en de zwangerschaptesten geven nu al 2x NEGATIEF aan, iemand ervaring? 

Terug
Bovenaan