verzadigt zijn

friso extra   kun je prima combineren met friso comfort hebben we bij de oudtse ook altijd gedaan.
Ik geef nu nutrilon forte en olivier hgeeft altijd wel wat terug en wil op zich wel nutriton geven maar hij poept al erg vaak ben bang met nutriton dat dat nog meer wordt aangezien ik heb gehoord dat dat met nutriton vaak nog meer wordt, is dat alleen bij jou zo KAri of hebben meer mama's dat gemerkt?

gr Kim

hoi kim
boas poept niet meer,gewoon 1 keer per dag,net als voorheen.alleen word het wel lekker romig,terwijl hij daarvoor altijd spuitpoep met stukjes had.en het spugen is echt helemaal over.
groetjes kari

Hoi,

Esther kreeg nutrilon forte met johannesbroodpitmeel, hielp perfect tegen het spugen en ze redde het er iets makkelijker mee van voeding tot voeding (de forte dan, johannesbroodpitmeel vult ook wel, maar dat effect verdween bij ons na een tijdje). Wij gaven 180cc water met 6 schepjes en 5 schepjes jbpmeel. Daarvoor gebruikten we een avent standenspeen op standje I. Tegenwoordig krijgt ze 's avonds rijstebloem en daar is die standenspeen ook handig voor.

Groetjes,

Eveline

Hallo

Ik had friso gebeld en hun zeggen dat voeding met johannesbroodpitmeel de voeding wel dikker maakt, maar geen invloed heeft op de verzadeging van de baby. Dan moet je toch echt die extra of forte nemen voor resultaat

annegien

ja,dat klopt.nutriton is alleen tegen het spugen.dit kun je dus toevoegen aan de friso extra,of friso extra combineren met comfort(=ook met johannesbroodpitmeel).alleen met het laatste zit je met 2 pakken voedingen te googelen.ik vind een paar schepjes nutriton toevoegen aan een fles friso extra makkelijker.bovendien,als je extra mengt met comfort geef je in feite minder extra.snap je m nog?en,ben je er al uit wat je gaat doen?
groetjes kari

een beetje ingewikkeld maar ik snap je

Maar is nutriton een voeding af net als nutrix

hoe doe je het dan : 180 cc water 6 schepjes extra en dar bij nog schepjes nutriton????

nutriton is gewoon johannesbroodpitmeel.ze noemen het nutriton omdat t denk ik uit de nutrilonfabriek komt ofzo.het is een oranje pakje,formaat pak hagelslag,met een klein schepje bijgesloten.boas krijgt nu 4 keer 210 water met 7 schepjes friso extra en 4 schepjes nutriton(johannesbroodpitmeel dus).te koop bij etos,kruidvat,drogist enz..en bij ons bij de golff en c1000 hebben ze het ook.ik weet niet of jullie ook een c1000 hebben maar daar is de friso extra het goedkoopste!!bij de etos is ie bijna een euro duurder en bij onze drogist zelfs nog meer.maar dat terzijde haha.tis maar dat je t weet.de andere produkten heb ik nog niet vergeleken,maar ws zijn die dan ook goedkoper.

hoi

Ik denk er toch ook over om het te gaan geven. Wat voor speen gbruik je dan bij Difrax flessen, ik gebruik nu kersspeen smaal, kun je dan beter medium gebruiken?
Weer thankx voor de antwoorden

Gr Kim

Terug
Bovenaan