verzorging van de kids

zozozo dotje hahah idd wat een was heb jij
caithlyn&ons bed doe ik ook gewoon eenkeer per week tenzij het idd vies is djayden zn bedje doe ik wel om de dag het hoeslaken omdat hij ook in bedje eet en kwijlt enorm.
ook word hier idd gewoon elke dag gezicht enzo gewassen smorgens smiddags en savonds
tanden poetsen doen we 2keer per dag gelukkig geen drama,en douchen omde dag en meestal laat ik telkens 2dagen er tussen zitten met haren wassen
caithlyn&djayden hebben ook gevoelige huid en moet alle huid&haar producten bij apotheek halen en t word nie eens vergoed en een normaal shampoo kost zo 10.euro eucerin heet dat spul
mij is ook verteld dat haren elke dag wassen slecht is wat voor spul je ook gebruikt,en zoals m.l al zei vooral zwitsal voor je huid(helaas ruikt idd zooo lekker)

liefs

Owww, wat zijn wij dan een smeerpoetsen, hahah.
Ook hier het bedje 1x "maar"in de week. (tenzij het vaker moet omdat het echt vies is).
Bad/of douche meestal 5x per week. En haren wassen 1x in de week. (tenzij mevrouw de pasta door de haren smeert...)
Tanden poetsen doen we 1x per dag, maar misschien moeten we inmiddels naar 2x gaan.

Groetjes, Bianca

Pffff, voel me idd bijna een smeerpoets, hihi!

Ons mannetje gaat om de dag onder de douche, hij vindt het overigens een groot feest. Tandenpoetsen dan we 's morgens en 's avonds. Bed verschonen 1 keer in de week en schone pyjama verschilt, 2 keer in de week.

Liefs Lientje

He lieverd, weet je wat je kan doen straks met het babybedje ipv weer elke dag helemaal afhalen en wassen....Leg op de hoogte van zijn of haar hoofdje een hydrofielluier, die verschoon je dan elke dag, zodat je babietje straks elke dag een schoonmatrasje heeft.Want waar word de matrashoes van je babybedje nou eigenlijk het ergst bevuild?Hooguit bij het hoofdje toch?
Ik deed dit bij elk kind, nu ook bij Luka, soms zelfs 2 keer per dag een schone hydrofielluier onder zijn hoofdje, omdat hij nog wel eens melk teruggeeft.Verder word zo'n matrashoesje binnen 24 uur toch niet zo vies...
En haartjes wassen...ben het wel een beetje met Patricia en ML eens, vriendin van mij is huidarts en ik weet van haar dat (zelfs Zwitsal PH Neutraal, die lichtgele flesjes) het niet goed is voor je haar.Ook niet voor ons.Als Nathalia later naar school gaat zal je het wat meer merken, want dan heb je te maken met luizen.Nu zo na de kerstvakantie worden alle kinderen van de basisschool door moeders nagekeken (heten 'luize pluis mama's' hi hi!) en zelfs aangeraden dat je het haar van je kind niet te vaak moet wassen, want dan is het wat vettiger en hebben luizen geen grip op 't haar.
Hoop niet dat je 't als vervelend ervaart hoor, nu bijna iedereen het anders doet dan jij hi hi!

Ik verschoon de kinderbedden 1 keer per week, behalve als ze natuurlijk tussendoor smerig zijn en Luka's bedje dan elke dag een schone hydrofielluier.Gaan om de dag alle 4 onder de douche en haren wassen 2 keer per week.(Donderdags want dan hebben de meisjes gym gehad op school en zondagavond, zijn ze lekker schoon voor 't begin van de schoolweek.)

Enfin, doe het vooral zoals jijzelf het goed vind, maar probeer 't eens, kan geen kwaad.Tuurlijk voelen Nathalia's haartjes in de eerste weken wat vettiger aan, maar als je minder vaak gaat wassen raakt het haar al snel genoeg aan gewend aan het nieuwe wasritme zeg maar...

Groetjes Roos.

Laura gaat drie keer per week onder de douche, haar haar wordt dan ook gewassen met babyshampoo van het Kruidvat huismerk. Ze vindt de douche helemaal geweldig, als je vraagt of ze onder de douche wil laat ze alles waar ze dan mee bezig is vallen en loopt ze naar de trap!

Ze slaapt in de trui die ze overdag aanheeft met een pyjamabroek, twee keer in de week een schone pyjamabroek of hij moet 's morgens nat zijn. De slaapzak wordt ook twee keer per week gewassen, beddegoed (alleen onderlaken want mevrouw wil niet onder een deken slapen) een keer per week of het moet vies zijn. Verder liggen er een stuk of tien knuffels in haar bed en slaapt ze met twee spuugdoekjes die ook regelmatig gewassen worden.

Hey Do

Wat heb jij een werk zeg . Ik deed het ook zoals roos zei gewoon hydrofielluier onder het hoofdje en die elke dag verschonen en als het nodig was.
Hier krijgen ze 1 keer per week een schoon bed en pyama na 2 of 3 dagen of eerder als het al vuil is. Ze gaan hier elke dag onder de douche ik was de haren om de dag ik moet wel zeker bij Milton met zijn kleine kroeskrulletjes als ze met zand hebben gespeeld zit het er gewoon in en dat krijg je er niet zomaar uit. Ik gebruik speciale shampoo voor hun van Dark en Lovely speciaal voor hun haar en een lekkere oil mosturizer of hoe je dat ook schrijft hihihi.
En voor hun lichaam heb ik van dermacare wasgel zit geen zeep in dat is beter voor milton zijn huid vanwege de eczeem wat hij heeft gehad nou niet meer gelukkig
Groetjes lisette

Wij zijn hier echt een stel smeerpoetsen als ik jouw verhaal lees haha. Eén keer per week beddengoed, pyjama wanneer hij vies is, 2 of 3 keer per week meestal, in bad of douche meestal 3 keer per week, maar heb daar geen vaste momenten voor. Ze hebben alledrie een erg droge huid dus soms is het ook maar 2 keer per week en dan was ik ze met een washandje (een beetje haha), in de zomer meestal wel iedere dag omdat ze dan helemaal onder het zand en zonnebrand zitten en zo. Dan is hun huid trouwens ook veel minder droog.
Ik heb in drie jaar drie kinderen gekregen en ik zou werkelijk niet weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen, maar los van dat vind ik het ook niet nodig en besteed ik mijn tijd veel liever aan leuke dingen. Ik wil geen slaaf zijn van het huishoudschema!!!!!! en dat word ik naar mijn idee wel als ik elke dag alles moet verschonen en dergelijke.
Maar.... ieder zijn ding al lijkt het me niet verkeerd voor je kindje er iets minder strikt mee om te springen. Een kind herinnert zich later echt geen schoon bedje maar wel een moeder die zich als een slaaf van haar ZICHZELF opgelegde regels door het huis beweegt!! Dat hoorde ik eens iemand zeggen tijdens een discussie over dit onderwerp en voor mij was dat wel een ontzettend waar iets!
Succes.... straks met 2 kindjes word je vanzelf makkelijker ;)
Groetjes, Noor mv Skip, Bo en Lot

Oh ja en hier krijgen ze echt niet elke dag schone kleren..... als het niet vies is gaat het gewoon nog een dag aan whoehaha, Ok, dit komt niet heel vaak voor (zeker in de zomer niet) maar schoon is schoon denk ik altijd maar.

Terug
Bovenaan