Verzorgings/luiertas met 2 kindjes

<p>Heej</p><p>Iemand ervaring met een luiertas voor een new born en een kindje van 2 jaar?</p><p>Ik zag ook een luierrugzak heeft iemand hier ervaring mee? </p>
 
Ik heb voor 1 kind een gewone rugzak, grote model van Fjallraven. Toilettasje waarin luiers en doekjes zitten en er zit een vak in tegen rugpand waar ik een verschoningsmTje tussen heb zitten. Als er een tweede komt, komen er gewoon twee maten luiers in de toilettas. Rugzak is heel fijn, kan mijn kind en de tas fatsoenlijk dragen, zelfs als kind in de draagzak zit. Heb nog nooit speciale vakjes gemist.
 
Ik vraag me ook af wat er mis is met een gewone luiertas. Mn dochter van 2 jaar en mn dochter van 13 maanden delen gewoon de luiertas. Voor de oudste hoef je toch niet meer zoveel mee te nemen, alleen een luier en een beker drinken. Past prima samen in 1 tas, ik heb er nooit problemen mee gehad, ook niet toen ik voor de jongste nog allemaal  flessen en potjes mee moest sjouwen.
En anders neem ik een rugtas mee voor de oudste, die kan ze dan ook zelf op dr rug doen en vindt ze super stoer.
 
Vraag ook alleen maar ervaring niet om verantwoording waarom ik dat zou willen ieder het zijne toch. 
Gebruiker 602 bedankt voor je uitleg heb ik iets aan
 
Vraag ook alleen maar ervaring niet om verantwoording waarom ik dat zou willen ieder het zijne toch. 
Gebruiker 602 bedankt voor je uitleg heb ik iets aan
 
Ik zou in ieder geval voor een rugzak gaan. Of dat nou een normale of speciale luierrugzak is maakt niet zo veel uit. Het dragen hiervan is veel fijner dan een schoudertas. Je moet je bedenken dat je af en toe een maxi cosi in de ene hand en je peuter in de andere hand hebt en dan nog een schoudertas erbij dat schiet niet op. Op AliExpress staan trouwens hele fijne luier rugzakken.
 
Ik ga een gewone rugzak met wat extra zakken erin gebruiken. Bij m'n eerste dochtertje eigenlijk nooit een luiertas gebruikt. Deed altijd mapje met luiers en doekjes in een tas en de rest wat nodig was erbij. Nu denk ik dat een rugzak handiger is, heb er straks ook een peuter van net 2 bij lopen. Dan heb je snel je handen vol. 
 
Terug
Bovenaan