Verzorgings/luiertas met 2 kindjes

Ja onze huidige luiertas was leuk vast aan de wagen maar het hengsel lang niet op een makkelijke hoogte.
En wat je zegt maxi cosi tillen etc schuift de tas steeds van de schouder..
Ja ik zag ze staan op alieexpress wat me handig lijkt aan die tassen is dat je aan de achterkant het geen kan pakken wat onderop ligt .
Misschien toch verstandig eerst een normale rugzak te proberen en als dit niet makkelijk is toch een speciale halen.
Thnx voor de tips
 
Ik heb een luierrugtas en vind het echt ideaal! Gebruik hem nu voor m'n 2 zoons van 1.5 en 6 weken. Kan heel veel kwijt en ben juist heel blij met de vakken.
Er zitten haken bij zodat je m aan de wagen kan hangen en anders hang je m op je rug. Dus heb je altijd 2 handen vrij, ipv dat je staat te hanisen met een schoudertas.
Zou m wel gewoon bij Ali bestellen hoor! Die Nederlandse sites halen dat namelijk ook gewoon daar vandaan en verdienen daar flink op.
 
Wij hadden voor 3 euro een grote Kipling rugtas van de kringloop. Ik vind zelf een rugtas prettig meenemen, vooral met 2 kinderen aan / op de arm. Er past veel in, twee aparte grote vakken voor luiers en doekjes / schone kleding en heeft ook kleinere vakjes voor luier crème, flesjes en ander klein spul. 
 
Wij hadden voor 3 euro een grote Kipling rugtas van de kringloop. Ik vind zelf een rugtas prettig meenemen, vooral met 2 kinderen aan / op de arm. Er past veel in, twee aparte grote vakken voor luiers en doekjes / schone kleding en heeft ook kleinere vakjes voor luier crème, flesjes en ander klein spul.
https://www.google.com/search?q=kipling+rugzak&client=ms-android-huawei-rev1&prmd=ismvn&sxsrf=ALeKk01LvVHC0pJsGFNhEZFIo7KyOj5pZQ:1600267465122&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiDi7fu9O3rAhUB36QKHUyfCcgQ_AUoAXoECAoQAQ&biw=360&bih=647&dpr=3#imgrc=NAhWrVnzAHE6JM
 
Terug
Bovenaan