Verzorgings producten

Wat gebruiken jullie nu allemaal voor in badje enzo??
Ik ben nog een beetje aan het uitproberen.
Eerst had ik alles van zwitsal (heeeeerlijk ...) maar daar kreeg ze eczeem van. Nu dus alleen nog maar olie in bad en olie om daarna in te smeren om het huidje lekker vettig te houden. Wel doe ik vaak ook wat haarlotion in haar haren.
Maar het merk ben ik dus nog niet over uit...
Vind heel veel producten wel fijn, maar vind veel niet echt lekker ruiken..
Wat gebruiken jullie, en ruikt het een beetje lekker??

liefs 4dec

Hoi,

Veel kindjes hebben last van zwitsal... hier ook
Alleen de haarlotion van zwitsal gebruiken we hier.
En voor de rest natusan en kruidvat eigen merk.... natusan vind ik wel lekker ruiken!
En voor de billen sudocrem.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hoi, hoi,

Ik gebruik zemelenbad van het Kruidvat en insmeren doe ik met Vaseline/Lanette creme. Het zemelenbad ruikt wel ok maar de creme is geurloos jammer genoeg. Justin zat onder de eczeem, met allerlei babyproducten gesmeerd en gewassen maar niets hielp en ik vond het echt vreselijk hoe Justin's huid er uit zag. Op  advies van het CB  ben ik bovenstaande producten gaan gebruiken en hij heeft nergens geen last meer van. De creme koop ik trouwens bij de apotheek want die kun je nergens anders krijgen.

Groetjes,

Puk    

In bad gaat de badolie van Natusan of Balneum.. Is haar huid erg droog wordt ze ook ingesmeerd met de babyolie van Natusan en anders met Sebamed Babycreme. De knieholtes zijn vaak erg rood en die smeer ik dan weer in met Sudocreme. Dat is zo dik dat het lekker lang blijft zitten. En d'r billetjes smeer ik weer in met Bepanthene en dat is een beetje blijven hangen van de ziekenhuistijd.
Oh ja, de haartjes wassen we ook met de shampoo van Natusan.
Hoop smeerseltjes voor zo'n klein ding zeg.

hoi,

Ik gebruik eigenlijk niks

Nou dat is niet helemaal waar. Als ze in bad gaat gaat ze meestal met papa samen en dan zit er melkmeisje badschuim in. (niet speciaal voor baby's) want dat schuimt zo leuk en dat is echt dikke pret.
Ik doe af en toe haarlotion in haar haar omdat dat zo lekker ruikt, dat is die van natalis die in het geboortepakket zat.
En heel af en toe sudocreme als ze smetplekjes heeft in haar nek (vooral toen ze nog regelmatig spuugde maar dat doet ze nu niet meer)
Dat si echt wonderspul. Ik ben dierenarts en ik gebruik het ook voor de beesten!
groeten ELke

Hoi hoi,

Fenna had in het begin een droog huidje en ben toen badolie van balneum gaan gebruiken,heerlijk spul,doe ik nu soms nog in bad.
Ik was haar billetjes met switzal wasgel en soms smeer ik haar in met vernix creme en de haarlotion van switzal gebruik ik,die ruikt zo lekker!

groetjes ramona

Hier alles van zwitsal en gelukkig geen reactie erop!
Er gaat badschuim van zwitsal in bad, haren worden gewassen met shampoo. (1x per week) Daarna een lekkere massage met olie van zwitsal.
Billencreme op de billen en ook op het gezichtje gaat creme van zwitsal.
Alleen nu in de haren lotion van kruidvat ivm berg!
En dan zou ik haar wel op kunnen vreten, zó lekker ruikt ze!
Sil

Terug
Bovenaan