Verzorgings producten

Zwitsal...zwitsal...en nog eens zwitsal!
Ben echt verslaafd aan die geur. En gelukkig kan Elise er tegen.
Vroeguh (toen ik nog kinderloos was om het maar ff zo te zeggen) en ik kwam een flesje zwitsal tegen moest ik het altijd even bij mezelf opsmeren...en ff diep inhaleren (klinkt echt als een verslaving he?)
Ja ben nu een 1.5 jaar gestopt met roken...en soms mis ik het zooooooooooo ontzettend!!!!!!

Groetjes Linda

Tja, ik was (ben nog steeds eigenlijk!!) ook verslaaaafd aan de zwitsal geur!! Mmmmm vind het zooo lekker...
Toen ze net geboren was wasten we haar altijd met zwitsal. Een vriendin heeft een zoontje die 9 maanden ouder is en die kon het niet meer gebruiken ivm eczeem...toen dacht ik nog: oooh dat lijkt me zo "erg"!
Maar nu hier dus hetzelfde helaas
Daarom ben ik eigenlijk opzoek naar iets wat ook lekker ruikt (al denk ik dat niets de zwitsal geur kan overtreffen!!) maar wat wel goed is voor haar huidje...
Ben alleen bang dat dat niet gaat lukken, want alles wat goed is voor haar huidje zit geen parfum in natuurlijk...
En eerst deed ik de haartjes wel nog met haarlotion van zwitsal (ruikte ze toch nog lekker) maar nu ivm berg dus ook die van het kruidvat

Och ja, er zijn ergere dingen in de wereld

Hey!!

Ik heb zwitsal (ook nergens last van!) en nu de nieuwe lijn van Natusan. Voor het slapen gaan! Er zit lavendel in en het ruikt echt heerlijk!!! (ook de volgende dag nog....)

xx memke  Anniek

Hoi,

Wij gebruiken zwitsal goede nacht, als we haar echt goed afsoppen (zo'n twee keer in de week), zwitsal bodylotion voor het lekkere smeren (en het is een echte meid, want dat vindt ze heerlijk) en verder sudocreme als er ergens een plekje zit (gebruik ik trouwens zelf ook voor plekjes) of voor schrale billetjes.

Groetjes, KT

Terug
Bovenaan