Verzorgingsproducten baby

<p>Ik ben bijna 29 weken zwanger en wil toch wel graag onze uitzet compleet maken met een leuk uitziende en betaalbare verzorgingslijn. Shampoo, bodylotion etc. </p><p>Wie heeft voor mij goede ervaringen wat dus betaalbaar is? Zwitsal vind ik erg lekker altijd, maar vinden het toch vrij prijzig. </p><p>En wat er dus leuk uit ziet, want wil het graag boven de commode neerzetten?</p><p>Thanks alvast!</p>

Ik zou vooral goed naar aanbiedingen kijken. Zwitsal is heel vaak in de sale. Dan is het niet zo duur meer :) Buiten dat geen ervaring, want de producten die ik geweldig vind zijn wel duurder dan zwitsal (rituals, naif).

Wij gebruikte eerst Zwitsal. Van kadoos gekregen maar hij kreeg opeens een allergische reactie er van .nu gebruiken we Etos eigen merk en Kruidvat. Beide erg fijn en niet duur.

Ik gebruik de  lijn van de etos.
Die ruikt net als zwitsal. Ziet er leuk uit voor op de plank op het kamertje en is goedkoop en ook vaak in de actie met 1 +1
Echte  aanrader?
De billendoekjes zijn daar ook super fijn van 

Wij gebruikte zwitsal maar omdat hij een erg gevoelige huid heeft werkte dat niet.
naif is erg goed, wel prijziger
en we gebruiken neutral maar dat is niet zo’n mooi flesje om te showen

Ik heb altijd gezegd dat ik zwitsal wilde gebruiken omdat ik het zo lekker vind ruiken maar hoorde vaak negatieve dingen over uitslag enzo.
Nu gebruik ik Natusan. Ietsjes duurder dan eigen merk maar is bij de Kruidvat regelmatig in de aanbieding. Die Natusan Bedtime producten ruiken ook heerlijk. 

Vooral kruitvat heeft echt vaak top aanbiedingen op zwitzal zoals 1+1 gratis. Op die manier is het haast goedkoper dan eigenmerk.
Voor een vriendin laatst (op haar verzoek) een Burts en Bee's baby pakketje gekocht 5 delig voor 14 euro ongeveer, leuk uitziende tubes en potjes voor een goede prijs. 

Terug
Bovenaan