Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Oops ging even iets mis... wij hebben toch de producten van Naif aangeschaft... ook wel wat duurder maar dit schijnt wel fijn de zijn voor het huidje en ruikt heerlijk vind ik. Misschien Kun je het op je verlangenlijstje zetten als kraamcadeautje? Of inderdaad kortingsacties afwachten. Wij hebben toen met 20% korting besteld.
Rituals heeft ook een fijne baby lijn. Helaas gaan die van mij in de neutral baby en balneum (top spul, maar rete duur). Mijn zoontje heeft een gevoelige huid. Voor mijn dochtertje ga ik geen aparte spullen aanschaffen.
Wij hebben bad olie en huid olie van etos op aanraden van de kraamhulp gekocht.In veel andere producten zoals zwitsal zit te veel parfum en raden ze pas aan na 6 weken. Tot die tijd hoef je ook de haartjes niet te wassen.Ons mannetje heeft een heerlijk zachte huid!