Verzorgingstas die niet truttig, maar wel handig is.

Hoi Angela.

Ja dan moet je voor een effe kleur gaan helaas......   Ik heb een fleurige bij de DA vandaan maar m'n man loopt er maar mee hoor hahaha Je hangt hem gewoon aan de wagen of legt hem onder de wagen! Succes met het vinden van een leuke tas!

Groetjes Kim
 
Hallo ik heb gewone een mooie tas gehaald waarom perse een luiertas zijn nog duur ook. Waarom koop je niet gewoon een stoere tas voor je man. Jij de jouwe en hij zijn eigen tas is het toch ook geregeld.
groetjes lisette
 
Hoi,

Ik heb een Kipling. Superhandig. super kwaliteit. en erg stoer. Daar hoeft je man zich niet voor te schamen.

De prijs is wel aan de hoge kant. Daarom heb ik m zelf van marktplaats gehaald.
 
Hoi,

Ik heb een zwarte kipling verzorgingstas. Hier zit dan ook een onderlegger bij, waar je je kind op kunt verschonen. Erg handig!
Het is een stoere zwarte tas. Er hangt een zwart/bruin gorillatje aan (deze zat er aan bij aankoop en heb ik er nog steeds aanhangen).

Het is een erg goed kwaliteit tas. Ik heb nl drie kids: 2 jongens van 8 1/2 jr en 7 jr en een meisje van 17 maanden. Ik heb de tas dus ongeveer 9 jaar geleden gekocht en hij ziet er nog steeds uit als nieuw. Echt waar!!
Je kan hem met klips aan de wagen bevestigen, past op elke wagen.

Oftewel deze kan ik echt aanbevelen!!

Liefs Renata.
 
Terug
Bovenaan