Verzorgingstas die niet truttig, maar wel handig is.

Hai allemaal,
Ik kon geen leuke verzorgingstas vinden die past bij mijn kinderwagen (oranje met jeansstof). Daarom heb ik  een leuke ruime tas gekocht (ik sleep namelijk altijd veel mee) die paste bij mijn wandelwagen. Vervolgens heb ik bij prenatal een verzorgingsmatje gekocht. Die dingen zijn daar helemaal niet duur.
Wellicht is dit een idee.
Groetjes,
Nellepel
 
Hallo,

Ik weet niet wat je ongeveer wilt besteden aan een luiertas, maar ik heb een luiertas van Burberry. En dan heb ik de beige kleur, en daar loopt mijn man ook gewoon mee hoor. Ik wilde niet zo gekleurde luiertas hebben. Ook hier heb je een een gedeelte wat je los kan halen om je kindje op te verschonen en als hij vies is, kan hij zo de was in. En hij is lekker ruim met allerlei vakjes... Tegenwoordig heb ik mijn eigen handtas niet meer mee, want ik doe alles in mijn luiertas!

Gr
 
Ik heb een roze Nijntjes verzorgingstas kado gekregen, maar ik gebruik 'm zelden. Ik heb gewoon een rugzak met een los verzorgingsmatje (van de verzorgingstas, maar deze kun je ook los kopen).
Ik vind het vooral handig als ik de kleine in de draagzak heb.
Mijn man neemt dan de rugzak.
Ben benieuwd wat je gaat kopen.
 
Hoi,
Wij hebben een zogenaamde "Cowboysbag" Een donkerbruine canvas tas met leren vakken erop. Heel hip en stoer. Mijn vriend durft er ook mee gezien te
worden.

Als je Googlet op Cowboysbag dan vind je 'm wel.
 
ik heb een oilillytas, een gewone, maar deze kun je prima als verzorgingstas gebruiken en na de luierperiode kan hij als gewone tas verder.
Er zit alleen geen matje bij, maar die is los te koop
 
Terug
Bovenaan