verzorgingstas

hee meiden,
ben benieuwd wat voor leuke verzorgingstassen jullie allemaal aanschraffen of gebruiken?
Ik heb een leuke gezien van Beaba, maar die is nergens in de winkels te vinden alleen via internet te bestellen.
laten we leuke ideeen uitwisselen
 
ik heb mijn eigen tas, die mijn moeder voor mij gebruikte. het is een tas van bebe You, maar het logo van t eendje is er al helemaal af

Ik ben gek op "oud"spul. zo gebruik ik ook mijn oude wieg, en commode kast.
 
Ja inderdaad waar moet ik op letten bij het kopen van een tas ? heeft er iemand praktische tips ? het is natuurlijk maar een tas. Het is een verzorgingstas omdat er zo'n matje bij zit toch ?
 
Wij hebben een hele simpele verzorgingstas van Kipling gekocht, aangezien mijn vriend er toch ook mee moet kunnen rondlopen.

Het is makkelijk om er een met een aantal vakjes te hebben en ik vond het handig om er een met een flessenvakje te hebben, zodat de flesjes of potjes rechtop kunnen staan. Bij mijn tas zitten er ook speciale lussen zodat je de tas aan de achterkant van de kinderwagen kan hangen. Dit gebruik ik regelmatig als de wagen vol ligt met boodschappen.

Succes met kiezen!
 
Ik ben begonnen met een oililyluiertas, heel handig veel vakjes en een matje. Van de zomer toch een kitsch kitchen tas gekocht, met name omdat die afwasbaar is. Bij het zwembad wel heel handig. Hij bevalt heel goed, alleen matje is wel wat dun. Gebruik het oililymatje
 
Ik heb een lekkere hormoon aankoop gedaan een roze oilily gekocht. Gelukkig vindt m'n vriend t niet erg om er straks mee te gaan lopen ?
Veel vakjes en het matje leken mij ook erg handig.
En enkele weken terug wilde ik graag een hele mooie luiertas hebben, nu maakt het me minder uit haha
 
Ik vond de luiertassen allemaal erg prijzig, maar heb nu een leuke gevonden bij de Kruidvat. Het is voornamelijk handig om een paar vakken te hebben en een verschoningsmat.
 
Terug
Bovenaan