verzorgingstas

Wij hebben gewoon een normale tas gekocht, een schoudertas van converse. Deze is wel redelijk groot, waardoor er lekker veel in kan.
Bij de prénatal verkopen ze verschoningsmatjes ook gewoon los, voor €10.- volgens mij dus die kan je dan gewoon in je tas stoppen.

Ik heb de extra vakjes en dergelijke echt totaal niet gemist, maar ik geef sowieso niet zo heel veel om tassen (als het maar praktisch is en er genoeg in kan en we er niet mee voor gek lopen haha).

Succes met kiezen!
 
Hoi,
toevallig heb ik onlangs een verzorgingstas van Beaba gekocht! Ik had hem ook op internet gezien. Hier in de buurt was toevallig een winkel die ze verkocht, maar omdat we op vakantie gingen naar Zeeland daar in de buurt gekeken.
Heb daar een winkel gevonden, hadden deze niet op voorraad, maar konden hem wel bestellen. En binnen 2 werkdagen was de tas al binnen!! (hebben ook een internetwinkel..)
Ik het de schoudertas, taupe met turqouise. Ben er echt heeel blij mee. Zitten veel handige vakjes in en niet zo ontzettend duur als sommige andere tassen. (e53,95) Ook is het een neutrale tas voor mijn man als hij er mee over straat moet.

 
Terug
Bovenaan