Verzwakte weerstand door zwangerschap?

Ik heb het ook gehad in de periode rond 7/8 weken, daarna gelukkig niet meer tot nu 39 weken en nu weer verkouden/grieperig. Denk dat je lichaam gewoon druk bezig is met andere dingen en dat daardoor je imuunsysteem wat zwakker is. Vergeet je multivitaminen niet in te nemen en neem je rust! Beterschap!

Ik lag net met een dik, wollen vest onder een wollen dekentje. Toen heb ik mijn temperatuur gemeten, geen idee waarom.... 
maar die was 37,8 terwijl ik normaal rond de 36,4 heb... 
ik maak me verder niet zo heeeeel erg druk, ik ben alleen zo een “zeikmiep” die elke dag internet afstruind over missed abortion, lege vruchtzakjes etc etc ... zuuuuucht 

Immuum systeem ligt bij een zwangerschap echt op zn gat. Ik ben nu 31 weken zwanger en vanaf half december al aan kwakkelen. Dan weer verhoging hoesten en keelpijn. Trekt dat een beetje weg dan zit mn kop weer vol met snot. Hoort er een beetje bij, we zijn nu extra vatbaar voor griepvirusjes :(

Ik heb met 8/9 weken een heftige voedselvergiftiging gehad.. Ik dood ziek op bed, manlief nergens last van. We aten tzelfde, zelf gekookt.
Je bent gewoon meer vatbaar.
Inmiddels 35 weken en veel verkouden en dagelijks bloedneuzen

Kwam deze week ook mega beroerd bij de verloskundige. Weer verkouden. Fijne tip gehad  probiotica kan helpen je afweer wat te verbeteren. Gelijk gestart en herstel redelijk snel van deze verkoudheid. 

Terug
Bovenaan