Vette hap

extra kilo's? bij mij vliegen ze eraf! (niet dat dat verkeerd is.. kan het wel hebben zeg ma)

mja aan de andere kant.. ze zullen er de komende maanden wel weer net zo hard bij komen.. hihi..

liefs

Hoi,
Ohhh wat herkenbaar. Bij mijn 1e en nu mijn 4e zwangerschap had/heb ik ook zo'n zin vette happen met name friet met veel mayonaise.
in mijn 1e zwangerschap was ik 25 kg aangekomen en was ook helemaal verslingerd aan chocopasta en de snickers. (was het na de zwangerschap gelukkig ook allemaal kwijt)
Nu is het allemaal gelimiteerder gelukkig, maar mijn misselijkheid verdwijnt als sneeuw voor de zon na het eten van een heerlijk portie friet.\
\Groetjes

Dag dames,

Geef maar gewoon toe aan je behoeftes (voor zover het nog in redelijke porties blijft) want je lichaam geeft vaak zelf aan wat je op dat moment nodig hebt.
Ik had tijdens mijn eerste zwangerschaps heel veel zin in broccoli en melk. Nou blijken hierin veel kalk en foliumzuur te zitten, mijn lichaam gaf het dus zelf aan!
Koffie kon ik er ineens niet meer door krijgen, terwijl ik normaal slotenvol drink.
Blijkbaar hebben jullie gewoon even behoefte aan die vette hap en gaat het vanzelf weer over.
Je lichaam heeft ook wat extra vet nodig voor opslag ivm de borstvoeding. Blijkbaar legt hij die voorraad alvast aan.
Ik ben nu 29 weken zwanger van de tweede en heb veel zin in chinees eten, vooral die dikke vette loempia's. Helaas is mijn man niet zo gek om tegen 11 uur 's avonds nog voor mij op pad te gaan, kinderachtig hé?
groetjes mamajb

hoi mamajb..

inderdaad een beetje jammer dat ie dat nie doet! hihi.. doosje loempia's in huis halen? k gooi ze altijd in de oven.. net zo lekker ma nie zo vet..

liefs

Hahaha, ik heb een melksuiker allergie waardoor ik niet tegen softijs kan. tijdens mijn zwangerschap ging dat wel goed.... mijn vriend ging wel af en toe om 23 of 00 uur nog ff een sunday halen bij de mac. ;oP

haha..

mijn vriend doet t ook wel eens.. maar das meestal puuuuur uit eigen belang.. gaat ie mij lekker zitten maken met: zullen we een ijsje gaan kopen? en dan zijn we bij de mac.. en meteen een heel menu kopen..hihi..manne:p

liefs

Gedeeltelijk herkenbaar. Ik zit in mijn 7e week. Ik lust niks behalve fruit en krackers, maar een macdonalds doet het best goed. Vanavond alleen geen zin in patat, maar wel lekker een kroket. Ik hoop dat m'n mannetje snel thuis komt, want heb nu honger (na een dag met 1 appel en wat krackers). Ik moet echt nog op zoek naar andere dingen die ik nog lekker vind, want zo lijkt mij dat ik niet genoeg voedingsstoffen binnen krijg.
Groetjes Janneke

hoi jankajanka..

misschien is rauwkost een idee? k at namelijk ook alleen fruit en crackers.. ma sinds een paar dagen rauwkost.. zelf maken.. want die zakjes(bakjes) in de winkel zijn zoooo duur..

dus:
komkommer
mais
wortel
ananas
witte kool (in zuur)

of iets anders creatiefs?

wij eten vanaaf juist wel weer vette hap.. voor t eerst sinds... euhm.. lang.. geen zin om te koken..
mja vriendlief moet overwerken.. dus zit te wachten op m..

liefs

Terug
Bovenaan