Victory

A

Anoniem

Guest
Hey,wat lees ik nu ben je ongesteld geworden wat jammer joh.
op naar de volgende ronde maar weer.
ik weet hoe moeilijk dat is..ik ga nu naar ronde 2 ben benieuwd hoelang dit gaat duren bij mijn eerste zwangerschap 8 maanden.ik ga straks even de dokter bellen vragen wat voor ongesteldheid ik nu weer heb.slaat echt nergens op rose/bruikn slijm 3 dagen heel erg weinig.normaal heftig.ik ben bang dat ik dan geen eisprong heb in deze ronde.ik heb nu 2x negatief getest...ben al weer druk aan het klussen is tenslotte geen straf.
om de dag gaan mijn vriend en ik het nu proberen.
ik duim voor je.
bij mij is er gependelt en daar kwam uit april=meisje ben benieuwd...dat doen ze op een andere site.
liefs wonder

Hallo wonder.
Weet je zeker dat het een menstruatie was,en dat het geen innestelingsbloeding is geweest?
Het lichaam van een vrouw kan rare dingen doen.
Wacht anders deze week verder af,en doe dan even een testje.Mischien heb je een latere eisprong gehad,en test je pas later positief.
Ik heb ook immers een bloeding gehad van maar liefst 8 dagen.Bij mij was het ook rose en bruinig.
Anders dan anders,ik dacht bij mezelf ik doe even een testje van da,een heel licht streepje.
Vorige week bij de huisarts geweest,een vaag +.
Ik moet het nog steeds laten bezinken,en og steeds een pijnlijke onderbuik.Vanmiddag weer naar de huisarts.
Ik hoop voor jou op een positiefe zwangerschapstest.

Hallo wonder.
Weet je zeker dat het een menstruatie was,en dat het geen innestelingsbloeding is geweest?
Het lichaam van een vrouw kan rare dingen doen.
Wacht anders deze week verder af,en doe dan even een testje.Mischien heb je een latere eisprong gehad,en test je pas later positief.
Ik heb ook immers een bloeding gehad van maar liefst 8 dagen.Bij mij was het ook rose en bruinig.
Anders dan anders,ik dacht bij mezelf ik doe even een testje van da,een heel licht streepje.
Vorige week bij de huisarts geweest,een vaag +.
Ik moet het nog steeds laten bezinken,en og steeds een pijnlijke onderbuik.Vanmiddag weer naar de huisarts.
Ik hoop voor jou op een positiefe zwangerschapstest.

Hallo wonder.
Deze forum mogen ze wel even nakijken.
Jij zegt dat deze menstruatie,anders was.
Als ik jou was zou ik deze week even afwachten,en dan even een testje gaan doen.En anders even een afspraak maken bij de huisarts.De kans is wel aanwezig,dat je zwanger bent.
Het lichaam kan je zo voor de gek houden,waar je onzeker van wordt.
Lees mijn berichtje maar eens,ik kan het nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben.
Ik hoop voor jou dat je zwanger bent.Vanmiddag ga ik weer naar de huisarts,ik heb zo'n pijn in de onderbuik en het gevoel dat ik ongesteld kan worden.Vergeet niet ik heb 8 dagen een lichte rosig waterig bloeding gehad,ik heb op het laatst een testje gedaan licht streepje bij de huisarts ook.
Groetjes Lillie

hoi lillie,

Ik heb idd je berichtjes gelezen...Ja je lichaam kan je voor de gek houden hoor.
bij mijn eerste zwangerschap had ik ook geen kwaaltjes die kwamen later pas.
maar afgelopen zondag heb ik een test gedaan van kruidvat ging niet helemaal goed geloof ik want er stond 4 druppels dat deed ik netjes gebeurde niks en toen nog 2 druppels gedaan en toen werkte die pas...maar of het goed is gegaan weet ik niet hij was dus negatief.
ik wou vandaag de huisarts even bellen.ik heb nu even geen last meer van mijn onderbuik wel hoofdpijn.dus of mijn ongi komt nog maar betwijfel het.ik zou over een paar dagen nog een testje doen en dan zien we wel.
jij gefeliciteerd geniet ervan geen zorgen maken is slecht voor de baby.
is dit jullie eerste hoe oud ben je als ik mag vragen.ja dit forum is niet helemaal goed.jij had ook op je nod rose bloed verlies..we houden contact.
liefs wonder

hoi lillie,

Ik heb idd je berichtjes gelezen...Ja je lichaam kan je voor de gek houden hoor.
bij mijn eerste zwangerschap had ik ook geen kwaaltjes die kwamen later pas.
maar afgelopen zondag heb ik een test gedaan van kruidvat ging niet helemaal goed geloof ik want er stond 4 druppels dat deed ik netjes gebeurde niks en toen nog 2 druppels gedaan en toen werkte die pas...maar of het goed is gegaan weet ik niet hij was dus negatief.
ik wou vandaag de huisarts even bellen.ik heb nu even geen last meer van mijn onderbuik wel hoofdpijn.dus of mijn ongi komt nog maar betwijfel het.ik zou over een paar dagen nog een testje doen en dan zien we wel.
jij gefeliciteerd geniet ervan geen zorgen maken is slecht voor de baby.
is dit jullie eerste hoe oud ben je als ik mag vragen.ja dit forum is niet helemaal goed.jij had ook op je nod rose bloed verlies..we houden contact.
liefs wonder

hoi lillie,

nog een x het hele verhaal.
dat forum is niet goed.
Ik heb idd je berichtjes eerder op dit forum ook gelezen.Maar had jij nu ook op je nod dat roze bloedverlies.
Gefeliciteerd en geniet ervan geen zorgen maken is slecht voor de baby.
ik heb op het moment even geen last meer van mijn onder buik. maar wel hoofdpijn.bij mijn eerste had ik geen kwaaltjes die kwamen pas later.
ik heb zondag nog een test gedaan van de kv maar die ging volgens mij niet helemaal goed er stond 4 druppels dat deed ik ook maar er gebeurde niks toen dacht ik doe ik er nog 2 erbij en toen begon hij pas te werken maar of het dan goed is gegaan weet ik niet.
ik wou vandaag even de huisarts bellen om te vragen hoe het zit.stel het was wel mijn ongi krijg ik dan een eisprong in de volgende ronde.
stel het was een innestelling kan dat dan ook tijdens je nod.
ik dacht altijd daarvoor.ik heb mijn eisprong duidelijk gevoeld en mijn vruchtbare slijm in de gaten gehouden. 5 a 6 dagen daarna kreeg ik last van mijn onderbuik dit duurde een week.en nu dag 28 .10 maart kreeg ik dat roze/bruin slijm bij het afvegen heeft ongeveer 2,5 dag geduurd.dus vraag het me af wat het nou is geweest.
we houden contact.
liefs wonder

hoi lillie,

nog een x het hele verhaal.
dat forum is niet goed.
Ik heb idd je berichtjes eerder op dit forum ook gelezen.Maar had jij nu ook op je nod dat roze bloedverlies.
Gefeliciteerd en geniet ervan geen zorgen maken is slecht voor de baby.
ik heb op het moment even geen last meer van mijn onder buik. maar wel hoofdpijn.bij mijn eerste had ik geen kwaaltjes die kwamen pas later.
ik heb zondag nog een test gedaan van de kv maar die ging volgens mij niet helemaal goed er stond 4 druppels dat deed ik ook maar er gebeurde niks toen dacht ik doe ik er nog 2 erbij en toen begon hij pas te werken maar of het dan goed is gegaan weet ik niet.
ik wou vandaag even de huisarts bellen om te vragen hoe het zit.stel het was wel mijn ongi krijg ik dan een eisprong in de volgende ronde.
stel het was een innestelling kan dat dan ook tijdens je nod.
ik dacht altijd daarvoor.ik heb mijn eisprong duidelijk gevoeld en mijn vruchtbare slijm in de gaten gehouden. 5 a 6 dagen daarna kreeg ik last van mijn onderbuik dit duurde een week.en nu dag 28 .10 maart kreeg ik dat roze/bruin slijm bij het afvegen heeft ongeveer 2,5 dag geduurd.dus vraag het me af wat het nou is geweest.
we houden contact.
liefs wonder

Terug
Bovenaan