Victory

Ik leef helemaal met jou mee,zelf ga ik er wel van uit dat het bij jou een innestelingbloeding is geweest?Ik ging er ook van uit dat het een week voor het nod was.Mijn huisarts vertelde dat dat niet altijd zo was.
Dit wordt mijn tweede zwangerschap,en ik ben 38 jaar.Bij mijn eerste zwangerschap verloor ik ook bloed,waarvan ik dacht dit is mijn menstruatie.
Ik stond onder controle van de gynacoloog,en hij vertelde mij dat dat een pseudomenstruatie was.
Ik heb er 2 jaar over gedaan voor dat ik zwanger werdt,ik kreeg Clomid voor geschreven en moest mijn temp in de gaten houden.
Dus ik gaf de moed op,en dacht bijmezelf ik zal nooit kinderen krijgen,mijn relatie kwam op het spel te staan ,omdat er een grote kinderwens was.
Mijn man en ik zijn een half jaar uit elkaar geweest,maar wij zagen elkaar nog wel.
Na die half jaar,zijn wij weer gaan samenwonen.
En vanwege dat wij die pauze beiden nodig hadden,raakte ik de maand daarop spontaan zwanger.En ik kon het niet geloven.Tranen kwamen los,dezelfde dag nog mocht ik naar mijn vaste gynacoloog.En je zag een klein boontje.
Een heel verhaal maar ik wilde het graag delen met jou.

Liefs Petra

Wat mankeert die forum.
Ik had weer gereageert,en dan wordt het niet geplaatst of het is dubbel.

Wat mankeert die forum.
Ik had weer gereageert,en dan wordt het niet geplaatst of het is dubbel.

deze forum mankeert ook wat aan.
Reacties worden niet geplaatst,wat vreemd

Ik probeer het morgen wel weer.
Wonder hou jij mij even op de hoogte.
Ook wat de dokter zegt.

Hoi Wonder,

Bedankt voor je lieve berichtje. Ja ik begin nu wel een beetje te balen, ga nu de 8e maand in en we zijn bezig voor ons 1e kindje. Ik weet dat er mensen zijn die jaren bezig zijn, maar je wordt er toch onzeker van. Daarom doe ik nu even rustig aan, mijn man en ik gaan in juni ook een weekendje weg en dat zal ons goed doen.

Het zou inderdaad goed kunnen dat je toch zwanger bent, heel weinig bloedverlies en bruin/rose kan er op wijzen dat dit of een innestelingsbloeding is of een gewone bloeding (deze kan je ook hebben aan het begin van je zwangerschap) Dus ik het idd even afwachten en gewoon een test doen, wie weet is het raak!

Ik zal voor je duimen en hopelijk heb ik binnenkort beter nieuws!;)

Veel liefs Victory

Hoi Wonder,

Bedankt voor je lieve berichtje. Ja ik begin nu wel een beetje te balen, ga nu de 8e maand in en we zijn bezig voor ons 1e kindje. Ik weet dat er mensen zijn die jaren bezig zijn, maar je wordt er toch onzeker van. Daarom doe ik nu even rustig aan, mijn man en ik gaan in juni ook een weekendje weg en dat zal ons goed doen.

Het zou inderdaad goed kunnen dat je toch zwanger bent, heel weinig bloedverlies en bruin/rose kan er op wijzen dat dit of een innestelingsbloeding is of een gewone bloeding (deze kan je ook hebben aan het begin van je zwangerschap) Dus ik het idd even afwachten en gewoon een test doen, wie weet is het raak!

Ik zal voor je duimen en hopelijk heb ik binnenkort beter nieuws!;)

Veel liefs Victory

Hey,wat lief dat je dit met mij wou delen lijkt me namelijk erg moeilijk.Bij ons heeft de eerste maar 8 maanden geduurt en nu is het afwachten hoelang dit gaat duren op zich geen haast.heb net de dokter gebeld hij denkt dat ik een ongi heb overgeslagen.of een innestelling moest het even in de gaten houden als ik dit over een maand weer had moest ik bellen gingen ze me onderzoeken het komt wel eens voor was ook niet ernstig.En dit x doe je het zonder clomid.nu ben je lekker zwanger joh.ik wacht gewoon en ondertussen klussen wij lekker verder.oja een eisprong heb ik wel gewoon als je een ongi overslaat.toen ik zwanger was van de eerste was het ook allemaal spannend mijn placenta werkte maar voor de helft dus de kleine was piepklein uiteindelijk kwam ik terecht bij de gyn en ik ben ook ingeleid want ze groeide op een gegeven moment niet meer.spreek je
liefs yvon

Terug
Bovenaan