Video Nelleke Kerstsolo 2006

A

Anoniem

Guest
N.a.v. het topic over de kerstsolo van dit jaar bedacht ik mij dat er op Godtube (de christelijke versie van Youtube) een filmpje staat van de kerstsolo van vorig jaar. Iemand anders deed het tijdens de kerstnachtdiensten, maar ik was stand-in en heb het een paar weken later tijdens een andere dienst alsnog een keer gezongen.
De kwaliteit is beroerd (beeld en geluid) omdat het met een foto-camera is opgenomen. Ook staat het hele lied er niet op, dus lijkt het een beetje saai (als de climax komt stopt ie zeg maar, haha)
Dit jaar wordt het als het goed is professioneel opgenomen, en dan hoop ik dat er beter materiaal van is.
Maar goed, lekker belangrijk al dat geklets. Voor wie het interessant vind:

luister maar

Liefs Nelleke

Idd beroerd opgenomen, maar leuk om te horen, heb ik een beeld van degene tegen wie ik nu zit aan te kletsen  Ga direct eens verder neuzen op die site, kende het niet, maar ken wel errug veel mensen in christelijk NL (Open Huis Nol Esmeijer, weekends op het Brandpunt in Doorn, 2 opleidingen op de CHE en gemeenten in Apeldoorn Ede en Veenendaal...) dus wie weet wie ik nog tegen kom.

Zit trouwens eens te denken, in Doorn en Hoenderloo kwamen ook mensen uit Hoofddorp en omgeving, maar weet zo snel ff geen namen meer...

Mmm, dat kunnen er meerdere zijn .... Hoofddorp heeft pas geloof ik de 140.000 ste inwoner verwelkomd. haha

Applaus!! Ik heb lekker naar je geluisterd en ik vind het liedje aanstekelijk zat gelijk mee te neuriën.

Knap hoor en het lijkt mij heerlijk om goed en mooi te kunnen zingen...

Zet 'm op straks met al je optredens toitoitoi

Liefs Renske

Waanzinnig! Ondanks inderdaad de super kwaliteit hihi
Dat je dat durf zo voor al die mensen poeffff. Doe het je niet na.
Succes met de komende solo's en we willen daar ook beelden (en geluid) van!

Meis! Wat mooi!
Ondanks kwaliteit hoor je dat je echt mooi kunt zingen!
Super!
Heb zelf niets met kerken maar misschien dat ik eens met Evi aanwip in Hoofddorp om naar je te luisteren!!
Heb zelf paar jaar zangles gehad en heel eventjes in bandje gezongen maar er geen werk van gemaakt. Op een feestje van mijn moeder met haar verjaardag jaren terug heb ik "ik hou van jou" voor haar gezongen, mijn mams was mijn heldin...dat is toen opgenomen... en met haar begrafenis in 2001 werd die opname gedraaid omdat ze dat wilde.. erg bijzonder, verdrietig, dubbel... van alles om jezelf dan in zo een aula terug te horen met dat lied...
Ik kan echt geroerd zijn door mensen met een mooie stem! Zo zie ik ook wel eens iemand bij Idols voorbij schieten en dan krijg ik even kippenvel...
Wel eens overwogen auditie te doen bij musicals?? Je durft het in ieder geval voor grote gezelschappen toch!
Al met al, je zingt mooi meis!
Liefs Daan

Mijn mond valt open,.. Meid wat heb jij een prachtige stem!!

Heb hem net de volume even helemaal open gedraait zodat vriendlief die in de (toekomstige) keuken is aan het klussen kon mee genieten.. Super hoor!!

Ik mocht willen dat ik gezegend was met zo'n stem..
En buiten dat om, kon de tekst niet goed verstaan, was het ook een erg mooi nummer.

Ben onder de indruk!!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan