Video Nelleke Kerstsolo 2006

Hoi Nelleke

Helemaal leuk! Je hebt een  goede stem, mooi om naar te luisteren hoor.
Je mag trots zijn op jezelf...
Het is ook spannend om te doen en het voelt zo heerlijk als het goed gaat.
Ik heb 9 jaar in een popkoor gezongen en deed daar geregeld ook solo dingen.
Het is super om te zingen. Wat een energie krijg je daar van he!

Wij zoeken nog een een leuke (mezzo) sopraan voor ons groepje ReMix...haha!
Dus als je in de buurt bent...

Ik   ben sinds oktober gestart met een klein groepje vrouwen 9 stuks ( sopraan, mezzo en alt) met een mini popkoortje.
Wij zijn nu bezig met " a natural woman"     'It's my party" en "why do fools fall in love..." en de "shoop shoop song"
ERRUG LEUK!

Ik heb ook wel band opnames..maar zou niet weten hoe je die hierheen krijgt
dus haha, dat doen we niet.

Heel veel succes met kerst
Geniet van de spanning en de ontlading daarna...!!!

liefs Pascal

wow, heel mooi!
ik ben echt jaloers hoor, ik zou willen dat ik (net als al die andere Nederlanders) zo goed kon zingen, ik zou echt niet mee gaan doen aan Idols maar zou wel graag de show willen stelen in een koor... (maar dat zit er dus niet in, ritme a la, zuiver uh uh nee!!)

groetjes Jenneke

Nelleke,

Wát een talent en wat lijkt het me heerlijk om je daarin uit te leven! Chapeau, echt heel mooi!!! Wauw enne, succes met oefenen en veel plezier tijdens de uitvoeringen: je geniet er zichtbaar van....

Susan

Wow, meid wat een super stem heb je, ben helemaal weg van je stem, prachtig. Ook een mooi lied. Ook al ben in niet Christelijk (wel op de schristelijke basis school gezeten en in het christelijke koor, maar dat terzijde) maar ik vind de liederen helemaal prachtig.

Succes deze kerst, ik twijfel er niet aan, het wordt prachtig.

Liefs Nanda

Ondanks dat ik totaal niet christelijk ben kon ik het toch niet laten om even te luisteren. Wat heb jij een mooie zuivere stem zeg! En in je uppie voor tal van mensen: petje af hoor. Komt vast helemaal goed deze kerst!!!!

Groetjes,
Nelly.

Wauw, ondanks dat het geen goede kwaliteit opname is vind ik het helemaal super.
Meid, wat een mooie stem heb jij!!!
Lijkt me heerlijk om zo te kunnen zingen, ik zou zeggen vooal doorgaan!!!

groetjes Daniëlle.  

Wat een stem zeg! Dan maakt de kwaliteit van de video niets uit hoor!

Terug
Bovenaan