Vienna ligt in het ziekenhuis :-(

A

Anoniem

Guest
Vienna ligt weer in het ziekenhuis, ze was aan het huilen rond een uur of zeven en toen heb ik haar uit haar bedje gehaald en opeens was het net of ze ademnood had. Er kwam snot uit haar neus en er zat een heleboel spuug in haar mond en ze ademde soms niet meer. Ze liep niet blauw aan ofzo, dus dat was al goed maar het was doodeng. We zijn met haar naar het ziekenhuis gegaan en de kinderarts had haar onderzocht en die had toch liever dat ze daarbleef ter observatie. HIj denkt niet dat het iets ergs is, maar neemt liever het zekere voor het onzekere. Dus ja, ik vind het echt heel erg dat ik haar daar moest achterlaten, maar het is wel beter.

Ik kan jullie helaas de komende week niet op de hoogte houden want ik wissel van internetprovider waardoor ik een week geen internet heb. Ik zal eens kijken of ik bij mijn vriendin op de pc mag zodat ik toch nog even kan komen kijken hier.

Lieve Mommy,

Ik schrik er van!! Dat is echt balen zeg. Ben je eindelijk lekker weer thuis en dan dit. Ik hoop echt voor je dat het allemaal meevalt en zal positieve gedachtes jullie kant op sturen. Eigenlijk moeten we blij zijn dat dokters tegenwoordig zo voorzichtig zijn en altijd het zekere voor het onzekere nemen. Liever een keer teveel naar het ziekenhuis dan een keer te weinig. Heel erg veel sterkte meid!

37 weken en 3 dagen

sterkte ermeen en ik hoop dathet allemaal meevalt.
groetjes saskia

he mommy!

zeker erg schrikken ik hoop dan ook dat het niks ernstigs is en ze weer gauw naar huis toe mag

sterkte
xxx

Hoi, hoi,

Inderdaad kunnen ze beter het zekere voor het onzekere nemen. Ik hoop voor je dat alles goed is met je kleine meid.

Dikke knuf Cares

Ik hoop dat Vienna snel op knapt! Heel veel sterkte mommy!!

Liefs, Mirjam

Heel veel sterkte gewenst en dat Vienna snel weer op mag knappen. Bedenk dat ze daar in goede handen is!

Groetjes Nathalie

Och jee, schrikken zeg! Wens jou en Vienna sterkte en hopelijk knapt ze snel op.
grts, daantje

Terug
Bovenaan