A
Anoniem
Guest
Vienna ligt weer in het ziekenhuis, ze was aan het huilen rond een uur of zeven en toen heb ik haar uit haar bedje gehaald en opeens was het net of ze ademnood had. Er kwam snot uit haar neus en er zat een heleboel spuug in haar mond en ze ademde soms niet meer. Ze liep niet blauw aan ofzo, dus dat was al goed maar het was doodeng. We zijn met haar naar het ziekenhuis gegaan en de kinderarts had haar onderzocht en die had toch liever dat ze daarbleef ter observatie. HIj denkt niet dat het iets ergs is, maar neemt liever het zekere voor het onzekere. Dus ja, ik vind het echt heel erg dat ik haar daar moest achterlaten, maar het is wel beter.
Ik kan jullie helaas de komende week niet op de hoogte houden want ik wissel van internetprovider waardoor ik een week geen internet heb. Ik zal eens kijken of ik bij mijn vriendin op de pc mag zodat ik toch nog even kan komen kijken hier.
Ik kan jullie helaas de komende week niet op de hoogte houden want ik wissel van internetprovider waardoor ik een week geen internet heb. Ik zal eens kijken of ik bij mijn vriendin op de pc mag zodat ik toch nog even kan komen kijken hier.