Vienna ligt in het ziekenhuis :-(

Ha mommy,

heel veel sterkte,,, en ik hoop dat je kleine meis snel weer opknapt en dat je haar weer lekker mee naar huis kan nemen.
wat zal jij geschrokken zijn zeg! maar weet dat ze in het ziekenhuis in goede handen is.

groetjes
Pit

Jee, wat schrik ik van dit bericht... Mommy, hopelijk gaat het nu allemaal goed met je kleine meisje, en kom je zelf ook aan een beetje rust toe! Ik duim met je mee!!!!!

SImone

Beste mommy,

Kan me wel voorstellen dat je nu wat ongerust ben maar je hebt er goed aan gedaan he om zo snel naar het ziekenhuis te gaan..
Daar zullen ze haar goed in het oog houden en ze weten dan wel wat het beste is voor haar e,zou het er ook moeilijk mee hebben hoor..
Wens je veel sterkte toe en laat ons af en toe iets weten he als je kan natuurlijk..
Hoop dat ze snel weer beter is hoor...
Liefs orchideke

mijn internet   doet het nog dus ik kan nog reageren.

Ik ben vanmorgen bij haar geweest en ze hebben een hartfilmpje gemaakt ivm de hartruis, ik heb daar de uitslag nog niet van. Het bloederonderzoek was goed, niks bijzonders. Ze drinkt wel niet zo heel goed, dus ze kijken morgen of ze wel genoeg aangekomen is met de hoeveelheid die ze drinkt, als wel dan is het prima, als niet dan krijgt ze een maagsonde. Maar van zondag tot dinsdag was ze prima aangekomen, dus ik heb goeie hoop dat die sonde niet nodig is.

Ik ga straks om 18.00 uur weer het flesje geven en dan morgenvroeg weer.

Hartelijk bedankt voor de lieve woorden allemaal!

Hoi Mommy,

Sterkte met de kleine! Ik hoop dat ze snel beter is.
Dat je gelijk hebt  en niet sondevoeding hoeft!

We horen het wel zal geregeld kijken.

Liefs An 38 weken en 6 dagen

Hoi Mommy,

Jeetje dat zal ontzettend schrikken geweest zijn voor je! Ik hoop van harte dat het nu goed gaat met je kleine meisje en dat ze geen sondevoeding nodig heeft!
Heel veel sterkte en heel veel beterschap voor Vienna gewenst!

Groetjes Hanneke

heel veel sterkte
ik weet wat het is als zon kleine in het ziekenhuis ligt
mijn 2 de lag ook binnen een paar weken in het ziekenhuis met het rs virus
je weet dat het beter is voor haar maar het voelt echt rot om ze daar achter te laten
ik hoop dat ze snel goed drinkt en weer opknapt
groetjes marina

ja het valt echt tegen om je kind zo te moeten achterlaten. Maar ik geloof dat het wel goed gaat, ze had genoeg gedronken toen ik haar was gaan voeden en zag er goed uit. Morgenmiddag krijg ik een gesprek met de kinderarts die mij dan hopelijk kan vertellen hoe het hartfilmpje was want dat is gemaakt maar niemand wist of het goed was of niet. Ik denk zelf niet dat ze morgen naar huis komt, ik hoop op vrijdag. Ik zal het wel zien.

Ik ga nu lekker douchen en dan naar bed want ik raak compleet oververmoeid door de stress en het slaapgebrek.

Terug
Bovenaan