Vierde kindje

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Wij hebben net besloten om voor een vierde kindje te gaan. Ik ben benieuwd of er meer zijn!

Groetjes!

Hi!

Wat ontzettend leuk om te horen! Dat kan alleen maar betekenen dat je al drie prachtige hummels hebt rondlopen en daarvan geniet..! Dat vind ik super.

4 is ook mijn wens, maar we zijn nu net met no. 2 begonnen...;-)
Lijkt me ontzettend gaaf, zo'n huis vol kinderen (al wil ik dat wel graag blijven combineren met mijn fulltime baan...)

Veel succes en natuurlijk plezier! :-D

Liefz
liz

Ik zou heel graag willen, ,maar mijn man vind 3 genoeg en die is nu op komst. En op zich ben ik daar wle heel blij mee. Overigens vind ik het hebben van kidneren en werken en een sociaal leven houden nog wel een behoorlijke drukte. Maar wel een gezellige drukte

Hoi,

Ik ben ook mama van 3 kindjes en nu inmiddels alweer een jaar bezig(na een miskraam vorig jaar augutus) bezig voor ons 4de kindje.

Je ziet hier niet veel moeders die voor een 4de kindje gaan...en degene die ik hier heb gezien zijn al zwanger....

Hoe oud zijn jouw kindjes??

liefs trotse mama

Ha leuk nog iemand!
Onze kinderen zijn 6, 5 en 2
Hopelijk gaat het dus niet te lang duren, maar ja dat heb je niet in de hand he!

Duurde het bij je andere kinderen ook zo lang?
Hoe oud zijn ze?

Groetjes!

Hoi,

Bij de eerste hebben we er 3,5 jaar over gedaan...de andere 2 waren we met 2 en 3 maanden al zwanger!!

Onze kindjes zijn 5, 3,5 en bijna 2....ze schelen dus niet heel erg veel met die van jullie.

Duurde het bij jullie lang voordat jullie zwanger werden??

Ik had gisteren of heb vandaag mijn NOD.....(nog een beetje een onregelmatige cyclus) Is dus erg spannend hier!!!!!

groetjes

Grappig! Idd bijna als bij ons.

Bij de eerste duurde het ongeveer een half jaar. De tweede 1 maand en de laatste 3 maand.
Het ging dus best snel. Maar toch blijft het spannend of het opnieuw weer gaat lukken! Het blijft toch altijd een wonder.

Mijn NOD is pas over 1,5 week, maar misschien nog wel later. Dit is onze eerste ronde en heb dus nog geen idee hoe m'n cyclus is.
Maar voor jullie wel spannend!
Hou me op de hoogte!

Groetjes

Terug
Bovenaan