Vierde kindje

Hallo,

Wij hebben ook al 3 lieve kindjes. We gingen ook voor de 4e. In februari het spiraaltje eruit laten halen. We twijfelden nog wel telkens maar de laatste paar weken hadden we allebei zoiets van, het is goed zo, we willen er niet nog een. En toen kwam ik er zondag achter dat ik nu toch zwanger ben. We waren allebei een beetje in de war. Maandag ook nog een hele rare dag gehad, maar we hebben goed gepraat en zijn er nu heel erg blij mee. We vonden (vinden) het gewoon een beetje eng. 4 kinderen, dat is alles aanpassen. Maar goed, dat is alleen maar praktisch. We kijken er nu juist naar uit.

@trotsemamma... en en??? Ik ben heel nieuwsgierig.
@lieve kindjes... hopen dat het weer zo snel raak is. Succes nog even met wachten.........

Groetjes

Hallo Emma,

Wat leuk dat jullie een 4e krijgen!
Ja, soms moet je gewoon voor het blok gezet worden;-) Ik denk dat als het bij ons werkelijkheid is, dat het alsnog wel wennen is hoor. Wij dachten ook dat de keuze definitief was! Had al heel wat spullen weggedaan!
Duurde het bij jou lang voordat je cyclus weer een beetje normaal was na het verwijderen?
Ik heb 3 weken geleden de mirena eruit laten halen. Werd volgende dag gelijk ongesteld. Dat duurde ruim een week. Ben nu dus erg benieuwd wanneer het weer komt. Of niet natuurlijk!

Groetjes!

Hallo

Ik ben een moeder van 3 kindjes.
Voor de zwangerschap van nr 3 wilden mijn man en ik graag 4 kindjes.
Sinds de 3e geboren is is mijn man van mening veranderd, en vind hij 3 genoeg.
De jongste is nu 15 maanden en het is bij mij nu enorm aan het kriebelen voor nr 4.
Mijn man weet dit en wil ook nog niet definitief een besluit nemen. Hij is bang dat hij zijn aandacht niet goed genoeg meer kan verdelen over 4 hij vind het nu al druk zat. Verder het financiële plaatje en de ruimte en een andere auto enz
Hij zei wel als je met goede suggesties komt ga ik er wel over nadenken, wie heeft er nog tips!!

Groetjes

Ik zelf heb gewoon heel erg het gevoel dat er nog een kindje wacht! Er ontbreekt er nog 1.
Ja en het is druk, maar dat is het nu ook al. Volgens mij maakt dat niet heel veel meer uit. Je doet wat je kan en dan maar eens iets wat minder!
Het lijkt me vooral heel gezellig!

Terug
Bovenaan