Vierde kindje

Hoi,

Ik ben nu bijna 6wk zwanger(ongepland) van de 4e.
onze zoons zijn nu 9-5-2jr
ook hier wel geschrokken maar ook super blij.
Maar ik heb er vertrouwen in dat het helemaal goed komt, idd een andere auto en een extra bed, maar uiteindelijk is het nu eenmaal zo en voor mij is er geen andere optie dan het te laten komen en voor mijn man ook niet.
Zouden jij en/of je man iets anders overwegen?
Uit je verhaal begrijp ik eigenlijk dat het meer het ongeplande is wat jullie nu opbreekt, laat het even bezinken.
De reactie van je omgeving doet er niet toe het gaat erom hoe jullie hier mee om gaan en je heb nog maanden om alles uit te vogelen.
En idd dit kindje wil graag, zo zie ik het ook, je kunt niet alles plannen soms komen dingen zoals ze moeten zijn en kunnen ze toch een enorme verrijking van je leven zijn!

Liefs
 
Hey Symba,

Ik kan je helaas geen advies geven, ik ben net bevallen van mijn eerste wonder.
Ik wil je heel veel succes & sterkte wensen. Lijkt me een moeilijke situatie waar je inzit...
Wel zou ik tegen je willen zeggen, niet druk maken om wat de "mensen" gaan zeggen!! Die hebben altijd wel wat te zeggen! Echt hoor, als je je keuze daar vanaf laat hangen, krijg je spijt.

Liefs Sonja
 
hoi symba,
hierbij de antwoorden op je vragen:
Ik heb vorig jaar een groot risico genomen en dat is mijn baan opzeggen!Ik heb altijd gewerkt met de kids, maar ben nu sinds februari dit jaar volledig thuis!heb van aug-febr,nog in de weekenden gewerkt en daarvoor 2/3 dagen in de week.Dus geen oppasprobleem! Wel heb ik nu ook een netwerkje van lieve vriendinnen die allemaal wel eens willen oppassen op de jongste,zodat de tijd voor mezelf en/of huis enz. er evengoed is.
En ik ben naar de buitenwereld wel eerlijk geweest, dat het niet gepland was, maar wel zeer gewenst, en dat we er eigenlijk nog niet over uit waren of we wel/niet voor een 4e zouden gaan. Mijn schoonouders waren echt wel in shock, dat waren ze bij nr.3 al. Twee kinderen in deze "dure"tijden was toch immers al meer dan genoeg????Min moeder moest wennen en had het echt niet meer verwacht, ook door al mijn moeizame bevallingen, dacht ze dat ik mijn portie echt wel had gehad.Maar mijn moeder is nu al druk in de weer om de familie-wieg weer op orde te brengen!
En oh ja, ik word donderdag 34 , dus we maken elkaar niet zoveel...hihi.
Heel veel sterkte/succes met alles wat er door je hoofd gaat nu, samen met je man!
Liefs,
 
hoi symba,
hierbij de antwoorden op je vragen:
Ik heb vorig jaar een groot risico genomen en dat is mijn baan opzeggen!Ik heb altijd gewerkt met de kids, maar ben nu sinds februari dit jaar volledig thuis!heb van aug-febr,nog in de weekenden gewerkt en daarvoor 2/3 dagen in de week.Dus geen oppasprobleem! Wel heb ik nu ook een netwerkje van lieve vriendinnen die allemaal wel eens willen oppassen op de jongste,zodat de tijd voor mezelf en/of huis enz. er evengoed is.
En ik ben naar de buitenwereld wel eerlijk geweest, dat het niet gepland was, maar wel zeer gewenst, en dat we er eigenlijk nog niet over uit waren of we wel/niet voor een 4e zouden gaan. Mijn schoonouders waren echt wel in shock, dat waren ze bij nr.3 al. Twee kinderen in deze "dure"tijden was toch immers al meer dan genoeg????Min moeder moest wennen en had het echt niet meer verwacht, ook door al mijn moeizame bevallingen, dacht ze dat ik mijn portie echt wel had gehad.Maar mijn moeder is nu al druk in de weer om de familie-wieg weer op orde te brengen!
En oh ja, ik word donderdag 34 , dus we maken elkaar niet zoveel...hihi.
Heel veel sterkte/succes met alles wat er door je hoofd gaat nu, samen met je man!
Liefs,
 
hoi symba,

weg laten halen lijkt me geen optie vooral als het een gezond kindje mag zijn

geniet van het grote wonder en 35 en van je 4de zwanger sommigen beginnen pas met kinderen als ze de 40 gepaseerd zijn dus ik zou me niet zo druk maken

en je man die wend wel aan het idee dat hij voor de 4de keer papa word gewoon een goede schutter zullen we maar zeggen

ik ben nu zwanger van de tweede ongepland mijn man reageerde ook gescokt omdat mijn eerste toen nog maar 4 maanden was heel kort op mekaar dus maar jah weghalen dat is voor mij echt geen optie daar ben ik fel op tegen (er zijn natuurlijk uitzonderingen) zoals: geen overlevingskans enz maarjah je ben 5 weken dus kunt dat nog niet weten

mijn advies geniet van je zwangerschap voor je het weet is het voorbij en dan ben je voor het laatst zwanger geweest de laatste keer dus geniet

liefs black
 
Terug
Bovenaan