vieze slabbers enz

hoi hoi..
door al die lekkere fruithappen enz..zijn de slabbers en kraagjes van Mila,s truitjes lekker vies na het eten.
ik doe er soms wat spul op..z,on fles met vlekkenspul van hg.
wat ik me afvroeg hoe doen jullie dat en wat gebruiken jullie daarvoor.
ben nog op zoek naar tips.
alvast bedankt groetjes piewie

Hoi..

Ik zelf gebruik Dreft vloeibaar..
En voor dat ik de kleertjes of slabbertjes in de was gooi, smeer ik wat Dreft op de vlekken en nagenoeg zijn de vlekken er bij tot nu toe altijd uit, wel was ik het dan op 60 graden i.p.v 40 gr.

Liefs bianca

Hier ook nu lekkere vieze slabbers! Ik gebruik altijd biotex vlekkenaanstipper (of zo iets). het zijn oranje flesjes biotex en de vlekken stip ik altijd aan voordat ze de wasmachine in gaan. Net de was eruit gehaald en (ook op 40 graden) alles was weer lekker schoon. En omdathet nu lekker weer is hier hangt alles buiten! .
Vieze rompertjes van poepongelukjes die laat ik altijd een uurtje weken in biotex handwas (ben wel van de biotex geloof ik!!) voordat ze de wasmachine in gaan!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Ik gooi altijd alles eerst in de was, en als er dan nog vlekken inzitten zet ik het even in de VAnish oxi action. (en dan weer wassen natuurlijk)
Ook poep gaat er dan uit!
Liefs Nelleke

HoiHoi,

Ik gebruik ook de Vanish voor deze vlekken.

Ik heb ook slabbers gekocht van Silly Billyz. Deze zijn echt geweldig!!!

Ze zijn van fleece met een soort plastic achterkant. Hierdoor laten ze
bijna geen vocht door (handig voor het vele kwijlen nu). Door de fleece
komen er geen echte vlekken in. Je kunt ze geweeon onder de kraan
uitwassen en ze drogen heel snel.

Ik heb ze op de 9 maanden beurs gekocht, maar je kunt ze ook kopen op www.sillybillyz.nl

Succes met knoeien....

Groetjes Renate

ik heb bij de h  & m en bij de wibra plastic slabbers gekocht die ik gemakkelijk af kan wassen naar iedere fruit of groente hap/
kreeg de vlekker niet meer uit de spuugdoekjes en stoffe slabbers.

groetjes petra

nou dames genoeg tips zo te zien.
dat is het proberen waard.die plastic slabbers is ook een goeie trouwens.
ik spoel nu ook eerst de slabbers uit na de fruithap,want ik was niet iedere dag hoor en dan liggn ze een paar dagen ik de mand,,daarom krijg ik ze zeker niet schoon hi
nou bedankt voor de tips! groetjes piewie

Terug
Bovenaan