vieze slabbers enz

effe reactie op de plastic slabbers....
doe alsjeblieft voorzichtig.
Hier in  een dorp verderop  is een paar jaar terug een babietje overleden..doordat hij op het plastic slabbetje aan het kluiven was en door het plastic niet ademen kon
dus alsjeblieft..gebruik gewoon stoffen slabbers, ookal zijn zo heeeeel vies, wat geeft het...het is veilig

sorry voor dit niet leuke praatje, maar zat al een paar dagen te dubben...moet ik dit neerzetten of niet....maar toch dan maar...we zijn hier toch ook om van elkaar te leren

groetjes Pas

Nog een tip: één/twee dagen laten weken in een emmertje met bijvoorbeeld biotex, vanish of zo iets. De vlekken zoveel mogelijk niet laten indrogen. Bij ons gaan de slabben/slabs/slabjes (lastig hoor, meervoud) 's avonds in een emmertje en worden één of twee dagen later gewassen. Dit werkt vaak prima.
Alleen bananenvlekken blijven lastig...

Misschien ben ik wel heel makkelijk maar ik gooi de slabbertjes en spuugdoekje gewoon met Ariel poeder in de witte was op 60 graden en als er dan nog een vlekje in zit, helaas!
Aangezien ik nu op een verbruik van  ongeveer twee slabbers en twee/drie doekjes per dag  maak ik het  mezelf maar gemakkelijk.
Na het lezen van de andere reacties voelde ik me even een slechte huisvrouw..hahaha!!!
Maar ik geloof niet dat ik met vlekkenmiddeltjes aan de slag ga, bij kleertjes wel natuurlijk,  die moeten schoon zijn maar slabbers, sorry maar dat is de moeite niet waard.

groetjes van een makkelijke mama!!!!
Danielle dus!!!    

hallo

hier hetzelfde als Daniëlle (blijft een mooie naam)
voor slabbers ga ik me neit te uitsloven, ik heb een aantal slabbers die ik echt enkel gebruik voor hapjes, en de goede/mooie gebruik ik voor de rest....
voor de kleertjes doe ik natuurlijk mn best haha, maar slabbers.....nee liever niet haha

Groetjes Veronique mv Daniëlle (bijna 9 mnd)

En hier nog zo'n moeder die zich niet zo druk maakt over een vlekje in het slabbetje, daar zijn ze toch voor immers??? Ik heb nog nieuwe/ nette voor visite ed, maar thuis gewoon met vlek. Ze worden toch zo weer vies. Ik heb een schort van plastic van de h&m. die trek ik Twan helemaal aan, zo kan hij lekker zelf zijn brood eten en worden zijn mouwen niet vies. Echt ideaal!!!
Groetjes Maaike

Terug
Bovenaan