Eerlijk? Ik loop er regelmatig binnen, vind lang niet alles even mooi, en de dingen die ik wel leuk vind zijn vaak erg duur. Heb er de afgelopen jaren wel wat dingen gekocht als er 50 of 70% opruiming was, maar doe het nu niet meer. Ik vind de kwaliteit erg tegenvallen, zeker in verhouding met de prijs!
Kreeg als kraamcadeautje een heel grappige romper van 13 euro, na 1x wassen was de stof bij de drukker al gescheurd. Dit voorjaar een leuk shirtje gekocht waarvan de rode strepen doorliepen en de kersapplicatie liet ook vrij snel los. Ook de knoop van een tuinbroek verloor al snel zijn rode kleur.
Aan de andere kant heb ik wel een heel leuk spijkerjasje wat het al voor het tweede jaar prima doet, en nog een rood jasje. Maar inmiddels vind ik het risico eigenlijk te groot, zeker omdat je geen geld terug krijgt als je iets met korting hebt gekocht. De laatste keer heb ik uit pure nood maar een paddestoelenketting gekocht in ruil voor dat shirtje, en de halve euro die open bleef staan kreeg ik mooi niet terug... Zelfde geldt trouwens voor C&A, daar holt de kwaliteit ook achteruit,zowel op de dames-, de heren-, en de kinderafdeling) Door dat soort dingen zoek ik Lydia's kleding liever in andere winkels (H&M en veel in Duitsland momenteel).
Maar goed, dit wilde je ws helemaal niet horen... Het idee is wel supergaaf, maar voor veel mensen is kwaliteit best belangrijk, zeker bij dat soort prijzen en die kwaliteit mis ik dus bij VillaHapp (tot ergernis van Lydia want die wil daar wel eens naar binnen rennen omdat ze daar zo'n leuke speelhoek hebben).
Succes met nadenken in ieder geval!
Groetjes, Rianne en Lydia