Villa Happ

Hiya Mommas!

Was benieuwd naar jullie mening over de kinderwinkel Villa Happ. Wat vinden jullie van de kleding, de winkel zelf, de prijzen etc.
Ik zit er namelijk over te denken een (franchise) winkel hier in NY te openen. Er is nog maar een Villa Happ in de U.S. en die is in California.
Moet nog wel wat onderzoek verrichten over hoe en wat hoor, maar tot nu toe vind ik het wel een goed idee.

Ajuus, ilja

Als ik bij je in de buurt zou wonen dan zou ik je eerste klant zijn! Geweldige kleding! Maar ik zou dan wel beroep doen op een soort 'vriendinnen-korting', ik vind ze vaak net even aan de dure kant. Maar eerlijk is eerlijk .. de kleertjes blijven wel langer mooi dan die van de Hema!
Liefs Nelleke

leuk idee en helemaal als je het ook echt gaat doen, daar hou ik wel van... Lijkt me wel hard werken.

Vorig jaar aardig wat voor Stijn gekocht. Echt leuke spijkerbroek, winterjas, trui en nog eea geloof ik. Wat ik fijn vind is dat ze de kleuren consequent doorvoeren. Mooi te combineren dus. De kritische noot is dan dat ze vorig jaar ook veel kleuren hadden die ik echt niet mooi vond en dan hangt daar dus wel de halve winkel van vol.
Geloof zelfs dat ik er ook een keer schoenen heb gekocht.
En ze hebben een klantenkaart... ook leuk ;)

Veel plezier met inventariseren!

Eerlijk? Ik loop er regelmatig binnen, vind lang niet alles even mooi, en de dingen die ik wel leuk vind zijn vaak erg duur. Heb er de afgelopen jaren wel wat dingen gekocht als er 50 of 70% opruiming was, maar doe het nu niet meer. Ik vind de kwaliteit erg tegenvallen, zeker in verhouding met de prijs!
Kreeg als kraamcadeautje een heel grappige romper van 13 euro, na 1x wassen was de stof bij de drukker al gescheurd. Dit voorjaar een leuk shirtje gekocht waarvan de rode strepen doorliepen en de kersapplicatie liet ook vrij snel los. Ook de knoop van een tuinbroek verloor al snel zijn rode kleur.
Aan de andere kant heb ik wel een heel leuk spijkerjasje wat het al voor het tweede jaar prima doet, en nog een rood jasje. Maar inmiddels vind ik het risico eigenlijk te groot, zeker omdat je geen geld terug krijgt als je iets met korting hebt gekocht. De laatste keer heb ik uit pure nood maar een paddestoelenketting gekocht in ruil voor dat shirtje, en de halve euro die open bleef staan kreeg ik mooi niet terug... Zelfde geldt trouwens voor C&A, daar holt de kwaliteit ook achteruit,zowel op de dames-, de heren-, en de kinderafdeling) Door dat soort dingen zoek ik Lydia's kleding liever in andere winkels (H&M en veel in Duitsland momenteel).
Maar goed, dit wilde je ws helemaal niet horen... Het idee is wel supergaaf, maar voor veel mensen is kwaliteit best belangrijk, zeker bij dat soort prijzen en die kwaliteit mis ik dus bij VillaHapp (tot ergernis van Lydia want die wil daar wel eens naar binnen rennen omdat ze daar zo'n leuke speelhoek hebben).
Succes met nadenken in ieder geval!
Groetjes, Rianne en Lydia

IK ben super fan van Villa happ. In tegenstelling tot Rianne vindt ik de kwaliteit super. Het blijft mooi in de was (maar ik gebruik de droger niet echt voor deze kleertjes misschien scheelt dat). Veel mooier dan de andere merken die ik koop (V&D, Hema en H&M).

In vind de kleuren en combinaties mooi, de collectie van dit jaar vond ik echter minder. Maar ik denk dat Lukas zeker 50% villa happ heeft en 50% andere dingen.

Het is inderdaad wel duur, maar gezien de kwaliteit vind ik het wel waard.

Annemieke

Ik ben er wel eens binnen gelopen en vind dat ze er leuke dingen hebben. Maar ik heb er nog nooit iets gekocht....vind het veel te duur.
Koop liever bij Hema, H&M, Wibra, V&D, Zeeman (hoewel dat minder wordt nu) of in een 2e handskledingwinkel. NIet dat ik dan goedkoper uit ben hoor, want dan koop ik meer dan de bedoeling was ...

Wellicht is een 2e handskinderkledingwinkel ook een idee? Hier in Nederland doen ze het momenteel erg goed heb ik begrepen.

Succes met je beslissing!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Een paar jaar geleden vond ik het helemaal super.
Leuke kleding, leuke prijsjes.
Tegenwoordig kom ik er nog heel weinig, ik vindt de kleding persoonlijk vrij duur en de collectie vindt ik tegenwoordig tegenvallen.
Wel moet ik zeggen dat ik de kwaliteit goed vindt en er geen problemen mee had.
De winkeluitstraling vindt ik ook erg leuk, lekker fleurig en voor de kinderen is er ook wat.
Wil je veel succes wensen met wat je ook besluit te gaan doen.

gr kaat

Wat spannend zeg!!! Maar even mijn mening natuurlijk.
Ik ben geen Villa Happ fan, ik vind de kwaliteit prima maar de collectie niet leuk, er is altijd wel iets aan een outfit wat het voor mij net niet leuk maakt maar goed dat is persoonlijk natuurlijk en de prijs is behoorlijk aan de hoge kant.
Wat ik wel weet is dat Villa Happ de afgelopen jaren al diverse keren bijna failliet is geweest en iedere keer maar net weer een doorstart heeft kunnen maken.
Het lijkt me dus gewoon niet zo'n heel solide bedrijf om mee te werken.
Laat je dus even heel goed voorlichten erover.
Wel een goed idee zeg, een eigen kinderkledingwinkel, lijkt me helemaal geweldig.
Ik zou ook een hele goede klant van mezelf zijn hahaha.....
Veel succes met je plannen en hou ons op de hoogte!!!

groetjes Daniëlle.

Terug
Bovenaan