Villa Happ

hoihoi

Ik heb 1 setje (broekje +truitje gekregen) en die vond ik zo
mooi en bleef ook mooi(nog steeds) dat ik eens naar zo'n
winkel ben gegaan.
Dat viel mij dus ontzettend tegen(maar dat is natuurlijk ook
eigen smaak)verder vond ik ze behoorlijk aan de prijs.
Wil nog wel eens in de opruimingstijd gaan kijken maar vind
meestal niet wat van mijn gading.

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Hoihoi!

Ik koop me helemaal suf bij Villa   Happ, vind het super kwaliteit en een hele fijne winkel...
Slaag er altijd, de kleren zijn goed te combineren.

Dus de meningen zijn erg verdeeld.

Moet wel eerlijk zeggen dat ik de meiden kleding leuker vind als de jongens kleertjes..
Voor mijn gevoel is er in jongenskleding veel minder keus...

Liefs Lonneke mv Lili en   Jell

Hier een paar dezelfde reacties als anderen al hebben gedaan! Te duur en te saai, wat de jongenskleding betreft! Het is het vaak net niet!!  Niet altijd  leuke kleuren! Maar overwegend vind ik het dus te duur, vooral omdat het toch allemaal maar even is! Een broek slijt net zo snel met het over de grond kruipen als een broek van de Hema of van de H&M.

Waarom begin je geen H&M?? Of word je daar in NY al mee omgegooid??

Groetjes Fonske.

P.s. mogen wij op kosten van de zaak allemaal naar de opening komen? Las ik dat tussen de regels door??? Hihi!!

Wat een geweldig leuk idee zeg!! Naast de GAP en de H&M een villa happ in NYC...

Maar goed, Villa Happ dus. Tja, ik kom er gewoon niet, zit niet in mijn systeem denk ik. Ben er destijds voor Gijs een paar keer binnen geweest, maar slaagde steeds niet en kom er de afgelopen jaren dus niet meer bedenk ik me.

Ik heb dus geen mening over het merk, maar wel over je ondernemersschap: wat een gaaf idee!! (en anders open je een filiaal van de fietsfabriek of bakfiets.nl.....)

Liefs
Susan

Haha Fonske, wat kan jij goed tussen de regels door lezen...dat had ik zelf nog helemaal niet zien staan :)

Over het algemeen begrijp ik dat het dus wat dure kleding is, maar de meeste vinden het de kwaliteit wel waard. Wat er in de collectie zit bepaald de winkeleigenaar (in dit geval ik dus) grotendeels zelf. Je moet wel kiezen uit de dingen die centraal aangeboden worden door Villa Happ, maar je hoeft niet een hele collectie in de winkel te hangen als je dat niet ziet zitten (als voorbeeld, de winkel in California heeft natuurlijk helemaal niks aan een warme winter collectie).

Ik vind het over het algemeen hier (Long Island) wat moeilijker om leuke, "normale" kinderkleding te vinden (dwz, kleding zonder teddybeer applicaties en/of disney figuurtjes erop....of hele erge 80's kleding met kante randjes etc.....eeeek!) H&M is inderdaad weer wel leuk, en goedkoop, maar kwalitatief kan het wel beter vind ik. Bovendien zijn er hier al 386 H&M's en kun je geloof ik geen "eigen" filiaal openen.
In NYC kan je weer wel betere/hippere kleding kopen, maar die is dan weer heeeeel duur.

Dat van die faillisementen dreigementen (mooi scrabble woord!) wist ik niet. Ik heb wel wat onderzoek gedaan naar de financiele beslommeringen van Villa Happ, maar dat was voornamelijk op hun eigen site, daar gaan ze je natuurlijk niet vertellen dat ze bijna over de kop gegaan zijn.
Nah ik zie dat ik nog even wat dieper moet zoeken. Bedankt voor de reacties mommas....haha en wie weet zie ik jullie wel voor "the Grand Opening" :)

Ze hebben af en toe ergg mooie kleding hangen. En de kleding blijft inderdaad lang mooi hoor. Maar ik koop alleen in de uitverkoop want ik vind ze best duur.. Maar ik heb vorige week nog in de uitverkoop gekocht en het staat ze weer helemaal geweldig hoor!!!

gr
Marielle

Hoi,

Hier een (meelees)mama die ook regelmatig kleding van Villa Happ had. Voor zowel zoon als dochter. Ik koop het alleen in een soort outlet. Zeker de helft van het geld. En dan is het leuk te doen. Anders vind ik het wat prijzig.

De kwaliteit vind ik prima. En idd het moeten net je kleuren zijn.Momenteel vond ik  de collectie  niet zo leuk. Wie weet de voorjaars-en zomercollectie wel weer.

Maar ik heb begrepen dat de prijzen van Villa Happ hier best normale prijzen zijn voor Amerika en Canada. Dus waarom niet een winkel openen? Zeker als er nog geen zit. Zal best storm lopen als je leuk spul hebt hangen.

Ik zou zeggen: succes met uitzoeken en plannen!
Groetjes, Cathy

Terug
Bovenaan