Vince heeft inhet zh gelegen + bevallingsverhaal

Marieke toch..... wat een hefitge verhalen!
Ik wens jou en je gezinnetje heel veel sterkte en kracht toe en hopelijk kom jij er snel weer bovenop geestelijk én lichamelijk.

Probeer je niet schuldig te voelen naar je kindjes toe, zij voelen echt wel dat je verschrikkelijk veel van ze houdt, ook al ben je er niet altijd (en niet altijd op de manier waarop je misschien zou willen).

Sterkte met alles en hopelijk hoeft je mannetje niet weer opgenomen te worden.

Groetjes
Susan

nou, het zit je eventjes niet mee hè, maar ik moet je zeggen dat je het fanatisch gedaan hebt meid! Je hebt een prachtig kindje op de wereld gezet en je zorgt ook nog goed voor je zelf. Knap hoor, om aan te geven dat je je niet goed voelt, dat valt heus niet mee. Ik wens je veel kracht de komende tijd. Liefs!

Ach Marieke toch, je krijgt het ook niet voor niets he?
Ik hoop zo voor jullie dat jullie snel opknappen en eindelijk kunnen gaan genieten van elkaar! Je verdient het zo na dit alles!
En idd, Lyannne voelt echt wel dat je onvoorwaardelijk van haar houdt, maak je daar niet druk om alsjeblieft!

Heel veel sterkte de komende tijd en als we iets kunnen doen, geef een gil en we zijn er voor je hoor!

Dikke kus van Cissy en Fabio xxx

Meid,jij krijgt ook niets voor niets he.
Ik vind het zo erg dat je na een hele zware zwangerschap nog niet écht kan genieten.
Ik wens je veel sterkte en weet dat je je verhaal hier altijd kwijt kunt!
Liefs Tanja

He Meid,

Allereerst echt goed dat je je verhaal hier kwijt kan! Blijf er niet mee rondlopen! Een heftige bevalling heb je achter de rug, maar je kunt wel ongeloofelijk trots op jezelf en je gezinnetje zijn! Niet vergeten dat dat ook een enorme prestatie is die JIJ alleen kan leveren! Beetje bij beetje lekker opknappen. Lyanne boft maar met zo'n supermama, ze is vast hartstikke trots dat ze nu een grote ZUS is!

een hele grote bos bloemen voor jou! Je hebt wel ff een mooi menneke op de wereld gezet!

Lisenka mv Tessa & Meike

Terug
Bovenaan