A ANONYMOUS_USERNAME nov 7, 2008 #25 Gefeliciteerd met jullie prachtige mannetje! Nu lekker genieten met zijn vieren Hij lijkt zeker op zijn zus, mooi stel samen groetjes Anke
Gefeliciteerd met jullie prachtige mannetje! Nu lekker genieten met zijn vieren Hij lijkt zeker op zijn zus, mooi stel samen groetjes Anke
A ANONYMOUS_USERNAME nov 7, 2008 #26 WHIEEEEJOEEE, ben even een paar daagjes weg geweest en Lyanne heeft een broertje! GEFELICITEERD! Wat een pracht mannetje en wat een pracht naam! Ik hoop dat alles goed met jullie gaat. Wat vindt Lyanne van haar kleine broertje? Lekker genieten van elkaar! Groetjes Fennie en Jente
WHIEEEEJOEEE, ben even een paar daagjes weg geweest en Lyanne heeft een broertje! GEFELICITEERD! Wat een pracht mannetje en wat een pracht naam! Ik hoop dat alles goed met jullie gaat. Wat vindt Lyanne van haar kleine broertje? Lekker genieten van elkaar! Groetjes Fennie en Jente
A ANONYMOUS_USERNAME nov 7, 2008 #27 Gefeliciteerd met julie ZOON! Ik zou zeggen, Lekker genieten,want nu mrk ik opnieuw hoe snel de weken voorbij vliegen.. groetjes Pally
Gefeliciteerd met julie ZOON! Ik zou zeggen, Lekker genieten,want nu mrk ik opnieuw hoe snel de weken voorbij vliegen.. groetjes Pally
A ANONYMOUS_USERNAME nov 12, 2008 #28 Gefeliciteerd met jullie mooie zoon! En hij lijkt idd heel veel op Lyanne! Geniet er lekker van! Liefs Esther
Gefeliciteerd met jullie mooie zoon! En hij lijkt idd heel veel op Lyanne! Geniet er lekker van! Liefs Esther