Vincy

He Vincy ben toch benieuwd hoe het met je gaat. Je kreeg best een bak over je heen toen je een voorkeur uitsprak en dat vond ik zo sneu!
Liefs en ik hoop op goed nieuws voor jou!

hey lies,ben gisteren voor pretecho geweest en het is inderdaad een jongen,duidelijk,heb wel even gejankt,hoop niet dat k nu weer een hoop kritiek krijg,over een paar weken 20 wk echo,hoop wel dat dat allemaal goed is,{K, geloof nu wel dat als je op de dag van ovulatie vrijt dat je kans op een jongetje zeer groot is] bedankt een ieder geval voor je meeleven, liefs vincy

hey lies,ben gisteren voor pretecho geweest en het is inderdaad een jongen,duidelijk,heb wel even gejankt,hoop niet dat k nu weer een hoop kritiek krijg,over een paar weken 20 wk echo,hoop wel dat dat allemaal goed is,{K, geloof nu wel dat als je op de dag van ovulatie vrijt dat je kans op een jongetje zeer groot is] bedankt een ieder geval voor je meeleven, liefs vincy

Meid die kritiek krijg je van mij niet hoor ik kan het me enorm voorstellen! Ik zou dat ook hebben, ik had echt oprecht op een meid voor jou gehoopt! Natuurlijk ben je blij met een gezond kindje heel cliche is ook zo zeker als je al jaren bezig bent, maar dat neemt niet weg dat als je 4 jongens hebt (klopt toch?) dat je best graag een meid mag wensen! Je hebt straks een mooi groot gezin en ik hoop voor jou dat je hele leuke lieve schoondochters krijgt waar je alnog leuk meer kan winkelen en meidendingen kan doen!
Liefs
Lies

Hey Vincy,

Ik had ook echt een meisje voor je gehoopt hoor!!!
Geen kritiek van mij, kan me voorstellen dat je heel graag een meid wil. Ik vermoed dat het bij iedereen wel een beetje meetelt na de eerste. (Maar een hoop mensen vinden het omstreden. Kan allebei toch, gezond en voorkeur!!)
Bij mij maakte het niet uit, maar ik zou het straks bij de 2de wel leuk vinden als het er een van het andere geslacht is!!

Meid, ik hoop dat je 20 weken echo je een gezond kindje laat zien en wie weet..... is het toch nog een meisje. You never know!!!

Succes en liefs Sonja
39 weken

hey meiden,vind dat jullie wel heel lief reageren,moest weer even huilen,en eigenlijk voel ik me dan ook weer schuldig tegenover dit kindje,k had er gewoon heel erg op gehoopt,nu moet ik sterk zijn en me er overheen zetten,m n man had er stiekem ook wel op gehoopt,maar begrijpt het van mij allemaal niet zo goed,moeder heb k niet meer,misschien komt het dat je er dan nog meer naar verlangt,ben blij dat k nu even m n verhaal kwijt kan,liefs vinci

hey meiden,vind dat jullie wel heel lief reageren,moest weer even huilen,en eigenlijk voel ik me dan ook weer schuldig tegenover dit kindje,k had er gewoon heel erg op gehoopt,nu moet ik sterk zijn en me er overheen zetten,m n man had er stiekem ook wel op gehoopt,maar begrijpt het van mij allemaal niet zo goed,moeder heb k niet meer,misschien komt het dat je er dan nog meer naar verlangt,ben blij dat k nu even m n verhaal kwijt kan,liefs vinci

Ik heb ook geen moeder meer en die mis ik ook zo en al helemaal als je zwanger bent. Voel je vooral niet schuldig het is zo begrijpelijk, ik zou het ook hebben echt waar.

Ik zal je wat vertellen, ik wilde ook heel graag een meisje en het liefst eentje die van prinsessen en rose hield. Ja die dochter kwam maar rose en prinsessen nee hoor! Ze is een heel stoer grietje met een superman T-shirt aan die niets van prinsessen moet weten. En toen kreeg ik twee jongens en mijn zoon is helemaal wild van de prinsessen en hij slaapt nu dan ook onder het prinsessendekbed wat ik eigenlijk voor mijn dochter had gekocht. Het gaat zelfs zover dat ze af en toe zegt ach mama koop dan maar wat in het rose dan trek ik het wel aan als ik maar niet mee hoef te winkelen terwijl mijn zoon het erg leuk vindt om te winkelen en alle kleding uit het rek haalt!

Zo zie je maar weer het is wat je ze meegeeft en wie weet heb jij later een heel groot gezin met hele lieve schoondochter. Ik weet niet of het je laatste maar ik denk dat jij vast heel veel kleindochters krijgt!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan