Vincy

Hi,

Denk dat het een gevoel is dat bij de een sterker is als bij de ander.
En misschien speelt de rol van de moeder wel mee als je altijd een goede band heb gehad dat je daar later ook op hoopt met je eigen dochter.
Maar ik denk dat als je 4 mannen heb er vast een hele leuke popperige schoondochter tussen komt te zitten. Die het vast leuk vind met jou van alles te ondernemen:)
 
hey mommy 3,heb jij ook jongens,of meiden?het is op t moment zo erg ik heb het zo erg,ben er erg depri van wil het niet,vecht er tegen,gelukkig dat jij het niet hebt,nu heb ik na de vorige zwangerschap een postnatale depressi gehad,en zo voel ik me nu ook,misschien heeft er iemand tips?vinci
 
hey mommy 3,heb jij ook jongens,of meiden?het is op t moment zo erg ik heb het zo erg,ben er erg depri van wil het niet,vecht er tegen,gelukkig dat jij het niet hebt,nu heb ik na de vorige zwangerschap een postnatale depressi gehad,en zo voel ik me nu ook,misschien heeft er iemand tips?vinci
 
He Mommy 3 het gekke is dat ik dat ook minder zou hebben als ik 4 meisjes zou krijgen. Het beeld dat je met je dochters leuke dingen kan doen leuke kleertjes kopen enz leeft bij mij ook heel erg.

Ik heb zelf twee jongens en een meisje en ik moet zeggen die jongens zijn zoooo lief voor mij echt en met mijn dochter heb ik veel meer strijd maar toch ben ik blij dat ik haar heb.

Ik zie het nu ook thuis ik was met 3 meiden en mijn moeder leeft niet meer en wij gaan regelmatig naar mijn vader. Nu is mijn schoonmoeder heel erg ziek en ik bel haar niet mijn man. Ik weet dat dat toeval kan zijn maar ik heb zelf het gevoel dat je een meisje langer hebt om het zo maar te zeggen vandaar dat ik Vincy goed begrijp. Maar ik wil haar daarom ook gelijk zeggen dat je dus ook schoondochters krijgt en die net als ik misschien wel heel vaak met hun schoonmoeder bellen. Ik doe met mijn schoomoeder meer dan ik deed met mijn eigen inmiddels overleden moeder. Dus dat is weer de keerzijde!

Wellicht is het ook hoe je zelf bent, wij hopen ons gezin bij elkaar te houden en hopen dat de jongens ook vaak thuis komen en ook met hen wil ik leuke dingen gaan doen later. Ik ga zelf dingen bedenken die ik met hen ga doen. Maar met mijn dochter is het wel anders wij hebben het nu al over later samen naar de sauna en dan lunchen en samen filmpje pakken, we kletsen heel veel enz. Maar goed de jongens zijn wel heeeeel lief en aanhankelijk.

Ik hoop voor Vincy en gezond kindje en leuke schoondochter!
 
hey lies,ja ik denk dat ik dat met meiden ook niet zo zou hebben,ik had met m n moeder een hele intense band,en m n schoonmoeder is wel een lief mens,maar als ik eens wat heb kan ik niet bij haar terrecht,d r dochter is bijna altijd overspannen en bij haar is het altijd erger,ik mag gewoon niet klagen,heb bij haar gewwoon geen gehoor, ze gaat daar bijna iedere dag naartoe,hier zie k ze nooit,terwijl ik ze toch echt wel vraag hoor.vincy
 
hey lies,ja ik denk dat ik dat met meiden ook niet zo zou hebben,ik had met m n moeder een hele intense band,en m n schoonmoeder is wel een lief mens,maar als ik eens wat heb kan ik niet bij haar terrecht,d r dochter is bijna altijd overspannen en bij haar is het altijd erger,ik mag gewoon niet klagen,heb bij haar gewwoon geen gehoor, ze gaat daar bijna iedere dag naartoe,hier zie k ze nooit,terwijl ik ze toch echt wel vraag hoor.vincy
 
maar het is toch normaal dat je eventjes aan het idee moet wennen?

wij krijgen binnenkort het derde en voor ons laatste kindje(mijn man is er zeker van er niet meer te willen en dan houdt het dus op natuurlijk).

wij hebben al een meisje en een jongen en ik had geen voorkeur voor het geslacht van dit derde kindje.

maar toen we hoorden dat het een jongen werd, was ik toch een dag of 2, 3 van slag.
het was heel vreemd, het gevoel een jongen te krijgen was heel fijn, maar het gevoel dat er dus nooit meer een meisje bij zou komen, vond ik ook verdrietig.
ik had echt het gelukkige gevoel een jongen te krijgen en het verdrietige gevoel nooit meer een meisjesbaby te mogen krijgen.

nu zijn we alweer een paar maanden verder en is dat gevoel allang verdwenen hoor en kijken we enorm uit naar dit mannetje!

groetjes,
 
Terug
Bovenaan