Vind het toch een beetje eng!

Hallo,

Bedankt voor jullie reactie's. Stelt me om wat voor reden dan ook, toch wat gerust.
Ge me er maar gewoon bij neerleggen en hopen dat ik zelf net zo lekker kan slapen als Jente.

Bedankt, groetjes Fennie en Jente

Lukas slaapt al weer een paar maanden op zijn buik. Sinds hij op zijn buik slaapt, gaan de nachten ook 100% beter. In het begin draaide ik hem terug, met als gevolg krijsen, krjsen, krijsen. Nu doe ik dat al lang niet meer en ik lig er ook niet meer wakker van.

Annemieke

Milo slaapt sinds dat hij 2 weken is op zijn buik. Ik maak me er echt niet druk om. Als hij zo lekkerder slaapt dan ga ik hem niet storen. Don't worry be happy!

Mark slaapt ook sinds een tijdje op z'n buik, en slaapt ook veel beter sinds die tijd.   Eerst vond ik het ook wel een beetje eng, en meestal kijk is 'snachts ook wel een keer.   Pas was hij ook helemaal onder de dekentjes gekropen (achteruit), toen schrok ik wel, en hij zelf denk ook want hij huilde.   Ik hoop maar dat dat niet weer gebeurt.   Maar hij is sterk genoeg om op z'n buik te slapen.
Groetjes Liesbeth.

Ook Delano slaapt op zijn buik.
In het begin vond ik het erg vervelend maar ik  vind het nu wel ok.
Voordeel is wel dat hij nu alleen een slaapzak heeft en geen dekens.
Hij komt het hele bed door en dat vind ik wel eng,maar nu zonder dekens maak ik me daar ook niet meer druk om.
Als ze de kracht hebben om om te draaien,is het geen probleem.
Groetjes Tanja

Hoi

Onze kleine meid slaapt ook op haar buik tegenwoordig. Het enige wat ik tegen mijn man zei was: ze gaat ook op haar buik slapen. Volgens mij doen heel veel kinderen dat en ik maak me er ook geen seconde druk om. Ik kan er tenslotte ook niets aan veranderen!!

mijn dame doet het ook, ik ga vaak wel even kijken, maar dit is zo'n sterke meid dat als het haar niet aanstaat dan had ze wel veel harder geschreeuwd en.... ze legt haar hoofd goed neer, kan niet zoveel meer mee gebeuren tis niet meer zo'n klein poppetje dat haar hoofd niet op kan tillen en zich laten stikken zal ze vast niet doen.

mama van Rêve

Terug
Bovenaan