Vinden jullie dit kunnen?

Hoi,

Toevallig heb ik het andersom, wij zijn een aantal jaar geleden onze dochter verloren met 25 weken zwangerschap, en nou heeft mijn nichtje gevraagd of ze die naam mag gebruiken als hun een dochter krijgen. Ikzelf vind het heel fijn dat haar naam weer gebruikt wordt want ik ben helemaal gek van die naam en kan hem zelf niet meer gebruiken.

In hoeverre ken je deze kennissen, als je ze goed kent zou ik het er met hun over hebben, maar heb je maar weinig contact zou ik het voor je houden.

Het is toch alleen maar leuk als iemand dezelfde naam leuk vind als die van je kinderen?????

Succes
 
Ik zou het niet per computer doen, maar dan persoonlijk, maar als het iemand is die je eigenlijk nooit spreekt, dan zou ik gewoon gaan voor die naam.
 
Tja,
ik persoonlijk zou het niet doen, zeker niet als het mensen zijn waar je regelmatig contact mee hebt.
Maar zoals al werd gezegd, vraag het aan ze wat ze er van vinden. Ik zou het niet leuk vinden als ik een naam had en een van mijn kennissen zou die naam aan hun kind geven.
 
Terug
Bovenaan