vinden jullie het eigenlijk ook heel onwerkelijk?

Ik zelf ben nu 21 weken zwanger van ons derde wondertje...nog 5 dagen en dan ben ik de zwangerschapsduur van onze eerste dochter Ninthe* voorbij, voor mijzelf een hele mijlpaal.

Wat blijf ik een zwangerschap toch een wonder vinden, een kindje dat in je groeit.
Ons zoontje wat ik nu draag is nu om en nabij 30 cm lang...en dat blijf ik nog steeds onwerkelijk vinden.
Als ik naar mijn buik kijk denk ik echt "zit daar nou een wondertje in van 30 cm, 30cm levend iets wat daar groeit" ....

Hebben jullie dit ook?

Liefs Randy

heerlijk, dat is echt de tweede mijlpaal waar ik zelf naar toe leef...eerste is een goede uitgebreide echo, en die hadden we dit keer bij 16 weken...

Maar ik ken mezelf, zal wel net als bij Nova gaan dat ik de mijlpaal steeds verleg...hopende dat het tot 26 weken goed gaat dan doen ze tenminste alles eraan als je weeën krijgt...en dan toch maar liever 32 weken....of nee 36 weken...of nee toch maar dat het gezond en wel op mijn borst ligt...

pff....het krijgen van een nieuw leven, is en blijft een wonder....

wordt af en toe wel gek van mezelf hoor...hahaha

Hi dames,

Ja ook ik vind het heel onwerkelijk. Vooral die kleine nu zo actief in mn buik bezig is. ben nu 23 + 1 dag zwanger. Echt zo mooi als je je buik zo ziet bewegen, en ook om dit nu te kunnen delen met mijn vriend. Nu wordt het voor hem ook wat 'echter' zeg maar.

Hoi Hoi

Ja voel precies t zelfde het is gewoon nog onwerkelijk.
Maar daarom zijn we denk ook zo lang zwanger om er aan te kunnen wennen en ons er op voor te kunnen bereiden.
Ik voel 1 vd 2beter dan de ander maar dat komt omdat de ene dieper ligt .
Maar ze doen het goed.
Ben nu 21+3, en dus ruim over de helft voor een tweeling zwangerschap. Nog ong 16 weken en dan ong bevallen.

Ik vind het ook heel onwerkelijk. Ik voel de baby wel, maar kan me er nog weinig bij voorstellen (het is m'n eerste). Ik kan me wel voorstellen dat je de komende week als een mijlpaal ziet, overigens.

21weken en 4dgn, blijf me er maar over verwonderen, er groeit echt een klein mensje in mij, en dat is ons werk nog wel. maar ik verwonder me ook nog steeds van onze relatie en die kerel van mij. zit nu echt op rose wolk (incl zwangerschapsklachtjes) hij en ik zijn echt samen, en er komt een kleine van ons twee aan. wie weet dat ik het ooit ga geloven ;-)

En dan zijn jullie al zo ver... Ik ben 6 weken, maar heb meer het gevoel dat ik mezelf voor de gek aan het houden ben. Ik voel niks, zie niks, ben niet misselijk. Ik had vorige week ernstige krampen, maar die zijn allang naar de achtergrond gedreven in mijn herinnering... Wat onwerkelijk allemaal! En wat is de voorpret alleen al ontzettend leuk :)

Terug
Bovenaan