vinden jullie het eigenlijk ook heel onwerkelijk?

Hallo Zhawnee dat jij nu met 6 weken nog niks ziet en voelt is heel normaal.., enja als je geen kwaaltjes hebt maakt t iets lastiger.. ik ben nu 24 weken en heb tot op heden nog geen enkele kwaal gehad,, maar de kleine meid doet t goed,, en trappelt er op los..!

jij zult echter nog even geduld moeten hebben,, tot je het gaat voelen.

hoi meiden,

ook ik vind het onwerkelijk..ik ben zwanger van een 1 eiige tweeling (meisjes)en vind het echt heel wonderlijk allemaal!vandaag de 20 wk echo gehad en die was helemaal in orde,ze doen het super!heel bijzonder om 2 kindjes in je buik te zien!elke zwangerschap is en blijft een wonder!heel bijzonder en blij ben ik dat ik dat mag meemaken!

liefs zonnetje

En dan weet ik precies Zhawnee zich voelt...Ik ben bijna 7 weken ver en heb het idee dat het helemaal niet waar is... Had 2 weken terug een positieve test en dat is het... Ja zere borsten, maar niet misselijk, maar heel af en toe ene moeheidsaanval en ik houd mezelf voor de gek. Waarom geloof ik dat ik zwanger ben? Zie amper iets, merk nog minder en 1 zo'n stom streepje zegt dat ik zwanger ben..Grrr IK WIL BEWIJS!!!

Liefs!

Ik heb het ook, ook nadat ik 3 testen heb gedaan en dit mijn 4e zw.schap/3e kindje wordt.
Maar ja.. het is toch echt zo. Bij mijn vorige zw.sch. had ik ook geen enkele klachten. Geen zere of grotere borsten, niet misselijk, geen trek in iets ach ja.. Dat hoort kennelijk bij mij en dus geniet ik er gewoon van. Ben nu pas 5 weken zwanger. Ga zo voor een echo bellen.
Gr. mamajo

Terug
Bovenaan