Vinden jullie het ook zo leuk om te shoppen voor jullie kleintje(s)???

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Iedere x als ik in de stad loop moet ik mezelf inhouden om niet teveel voor ons manneke te kopen.
Vind het zoooo leuk, en dat terwijl ik het voor mezelf helemaal niet zo leuk vind om iets te kopen.
Voor je het weet is je pinpas leeg
Zijn er meer moeders die "verslaafd" zijn aan kleertjes en andere spulletjes kopen voor hun kleintje(s)???
Zo hebben we vandaag kleertjes gekocht, KBS was binnen,was wel te merken ook, want ze hadden best wat maten niet meer, tenminste... niet de maat die wij moesten hebben.
Ook hebben we een slaapzak gekocht (met mouwtjes), en een speelkleed.
Echt super!!!
Morgen ff naar de Dirks (drogist), want hebben een foldertje binnen gehad, speciaal voor de allerkleinsten
Zoals rompertjes (kun je nooit niet genoeg hebben vind ik zelf), en veiligheidssetjes (voor je het weet gaan ze overal aanzitten), en slabbetjes (ook altijd handig), en Zwitsal produkten (vind ik toch de lekkerste).
En ohja... hele leuke nike schoentjes voor 19euro
Jaja... zal me eigen morgen weer in moeten houden.

Groetjes Debby.

Hahahahah!!

HEEL HERKENBAAR!! Ik kan me ook nooit inhouden!!

Ik heb zelfs een keer mijn vriend gebeld en tegen hem gezegd dat ie tegen mij moets zeggen dat ik niets mocht kopen! Nou dan ben je diep gezonnken toch!!

Maar euhm alles is zo schatig en leuk!

XX Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi Hoi,

Inderdaad heel herkenbaar!! Soms word ik niet goed van mezelf. Koop ik een setje kleren. Heel schattig hoor, maar ik moet bij elke setje ook een bijpassende speen....
Dat is echt een tik aan het worden. Binnenkort wordt ze gedoopt, dus ook een witte speen voor bij de doopjurk....terwijl ze maar tien minuten in de kerk is ofzo...
Gelukkig past wit overal bij en misschien houdt mijn tik dan op?

Groetjes Karin

Ik koop ook veel, vind ik hartstikke leuk :)
Vera groeit heel hard en dus ook hard haar maat uit, dus dan heb ik weer een excuus om te shoppen, haha!
Vooral bij de H&M vind ik het te gek. Ik ben vooral gek op hun Hello Kitty kleertjes, dus die heeft Vera volop in haar kast
Ik heb trouwens ook allemaal Zwitsal producten in de kast staan

Vera gebruikt geen speen dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken..haha!

hai hai

hier nog zo'n shopáholic!
was ik vroeger aan het shoppen voor mezelf....is het nu voor onze meid! koop nu nooit meer wat voor mezelf! vind ik niks aan!

Maar goed...voor de kleine is het een stuk goedkoper!ik had laatst(bij zeeman) 4 shirtjes en 2 broekjes voor 18 euries...! Nou ben ik voor mezelf voor 1 shirt al kwijt!
heeeerlijk toch!

en ik ben ook gek op hello kitty van h&m....echt fantastisch!ze heeft er o.a. een spijkertuinjurkje van. zo gaaf!

groetjes marjolein(mv liane 13-05)

Hoi dames,

ik ben denk ik een uitzondering want ik hou niet van winkelen. ik vind het een noodzakelijk kwaad. De laatste keer ben ik zo de hema ingelopen en heb alles wat ik nodig had in een mandje gedaan, afgerekend en zo vlug mogelijk weer weg. Meestal pak ik uit de kast gewoon het bovenste. Gelukkig heb ik alles op maat liggen. Zo voorkom ik dat hij dingen niet aan heeft gehad voordat hij er uit is gegroeid. Ik trek zelf ook meestal het bovenste uit de kast aan. Gelukkig zijn er postorderbedrijven die alles zo aan huis bezorgen en wat ik niet wil weer komen ophalen.

Groetjes van Marloes

Hoi hoi,

H&M vind ik ook erg leuke kleertjes hebben.
Zijn er gisteren geweest.
Dat merk wat jullie noemen ken ik eerlijk gezegd niet
Ik kijk niet zo naar merk, maar hij zal er vast en zeker wel kleertjes van hebben
Vandaag naar de Zeeman geweest, eigenlijk voor broekjes, maar die kon ik niet naar mn zin vinden.
Dussss, heb ik een heel leuk jasje gekocht  voor in de winter, en hele leuke schoentjes daar.
Ik was 8,50 kwijt, is geen geld hé?!
Ook ben ik ff bij Kruidvat geweest, daar waren de lotiondoekjes in de aanbieding (normaal heb ik altijd Pampersdoekjes), maar deze doekjes waren 6x 80 stuks voor 7,49 geloof ik, ook dus geen geld vind ik zelf.
Ben ook naar Dirks geweest, en heb daar badmelk, rompertjes, veiligheidssetjes 2x, en badeendjes gekocht.
Mss vergeet ik wel wat hoor, maar maakt nie uit hé?
Dus, ik ben weer wat geld armer, maar heb het graag over voor ons manneke!!

Groetjes jes Debby, mv Dylano, vandaag prs 5maanden alweer (goh, wat gaat het hard!)

hallo dames

hier nog iemand die graag kleertjes koopt. het is zelfs zo erg dat ik echt niets meer mag kopen van mijn vriend hij zegt al het geld dat je hebt gehad voor je verjaardag zou je kleren voor jezelf kopen maar de helft is al op gegaan aan spullen voor djaimy terwijl hij al zoveel heeft. maar we zijn 2 weken geleden op vakantie geweest en ook ff wezen winkelen dus heeft mijn zusje en haar vriend 2 pakjes gekocht voor djamy en dat vond mijn vriend dan op zich wel goed maar hoefde niet. maar daarentegen heeft hij wel een carsradio voor djaimy gekocht ja dat is leuk zegt tie dan

ach ja hij is nu al gewoon lekker verwend

groetjes angela

Terug
Bovenaan