Vinden jullie het ook zo leuk om te shoppen voor jullie kleintje(s)???

Ik ben juist andersom geworden, heel mijn zwangerschap mezelf suf gekocht en nu merk ik pas eigenlijk hoe weinig die draagt :p heb nog genoeg liggen op dit moment en krijg nog steeds heleboel dus voorlopig heb ik niets nodig behalve een speelkleed en daar zit ik al 2 weken moed voor te verzamelen om naar buiten te gaan :p

Zoiezo heb ik helemaal geen zin om van huis af te moeten (vind het VRESELIJK) ik blijf het liefst de hele dag thuis heerlijk genieten maarja helaas gaat dat niet.

ja er is zulk leuk spul te krijgen voor die kleintjes,alleen heb de kast nog vol liggen,en zou het zonde vinden dat er kleertjes blijven liggen waar ze straks uitgegroeit is,zonder dat ze die aan gehad heeft.ook moet ik mijn moeder bij de babykleertjes weg sleuren want die koop zich ook suf voor anouk.hahaha.maar ja voor mezelf koop ik niks,wil eerst die overtollige kilo,s eraf hebben.moeilijk!!
groetjes petra

Ja verschrikkelijk hé. De kledingkast van mijn dochter (3 maanden) puilt ook helemaal uit, het is ook allemaal zo schattig die kleine kleertjes. Gevolg is wel dat ze een paar dingen al niet eens meer past, terwijl ze niet eens gedragen zijn.
Knuffels en ander speelgoed vind ik ook zo leuk, moet me echt inhouden!
Maarja gelukkig heeft een vriendin ook pas een dochtertje gekregen dus ik kan de spulletjes doorschuiven

Halloooo,

Nou ik heb dat ook hoor, het ergste is als je bij de zeeman of hans textiel binnenkomt, want dan denk je goh het kost toch bijna niks!!
Maar bij de hennes/prenatal net zo goed maar dan kan ik me net iets beter inhouden...
Ben blij te lezen dat er meer zijn die een bijpassende tut willen bij de kleren!
Mijn vriend en vriendinnen lachen me daar altijd mee uit, maar ik vind blauwe kleren en een groene tut echt irritant..

Hoi,

is helemaal niet gek hoor dat je een bijpassende tut erbij wilt.
Alleen heeft Dylano niet vaak een tut nodig.
Hij heeft er 5 waarvan 2 witte, staat dus overal bij
Dat van de Prenatal herken ik ook goed hoor, daar ken ik me eigen ook meer inhouden.
Dat is pas nog eens een dure winkel!!
Moet wel zeggen dat ze hele leuke spulletjes en kleertjes hebben hoor, maar ze zijn er alleen zo uit hé?
Zo hebben we gister voor een baby-gym lopen kijken.
De 1ste winkel waar we kwamen was Prenatal, daar had je ze vanaf 45euro, en de duurste was maar liefst 90euro glf ik.
Nou dat vind ik echt veel geld hoor.
Zijn we naar de Intertoys geweest, en daar hebben we een baby-gym gekocht voor 30 euro!!
Dat scheelt toch een hoop he, en is ook een harstikke leuk ding.
Het hoeft allemaal niet duur te zijn hoor.
Maar 1 ding blijft een feit: het shoppen voor je kleintje blijft leuk!!

Groetjes Debby, mv Dylano, vandaag prs 5 maanden

Hoi allemaal

HEERLIJK winkelen voor de kids. Ik heb nu een poosje ingehouden want ik ga zaterdag met mijn moeder winkelen voor de winterkleding. Kan ik gerust iets kopen en later tegen mijn man zeggen dat ik al weken ....niks gekocht had. Nu heb ik een zoontje van drie jaar en een meisje van 4 mnd maar ik eerlijk bekennen dat het voor een meisje nog leuker is. Veel meer variatie en kleur maar zaterdag zullen ze alle twee lekker nieuwe kleren krijgen, inderdaad is de H&M harstikke leuk dus zal dat 1 van de eerste  winkels zijn.

Gr. Rianca

Jaaaaah, ik shop heel graag voor de kleintjes. Dat heb ik altijd al gehad. Mijn dochter is nu drie en voor haar koop ik ook altijd graag kleertjes (kan ook uren speuren naar leuke koopjes op marktplaats en e-bay). Ik liep de rekken met jongens kleren altijd voorbij, maar sinds de komst van Bas kan ik daar ook gaan kijken. Heerlijk! Ik wou dat ik voor mezelf ook zo makkelijk leuke dingen kon vinden.......
Het enige wat ik trouwens afschuwelijk vind om te kopen zijn: SCHOENEN!
Mijn dochter heeft een hele hoge wreef en past daardoor bijna niet in schoenen. Laarsjes zijn al helemaal een ramp en voor meiden is er in de winter bijna niks anders te vinden......

Groetjes,
Karin

Terug
Bovenaan