vinden jullie kleintjes pannekoeken lekker?

hey mama's,

Even een hele rare vraag, want volgens mij hebben wij hele rare kinderen; vinden jullie kinderen pannekoeken lekker?
Die van ons vinden het niet denderend namelijk. Het kan zijn dat het aan mijn bakkunsten ligt hoor, maar ze zitten er meestal niet op te wachten. Jammer, want ik vind het zelf zoooo lekker!

Die van ons maak je veel blijer met pasta of patat of gewoon andijviestamp!

Mette vind een pannekoek op zijn tijd lekker hoor! Wel met kaas want van een naturel pannekoek vind ze niks en stroop ed is ook geen hit. Heb je al eens knakworstjes op de pannekoek gegooid? Mss dat je het dan wat vaker kan eten hihihi.

Gr.Ing

Toevallig vandaag voor het eerst als 'hoofdmaaltijd' voor Kyan gedaan. Eerder kreeg hij nog eerst eigen 'verantwoord' eten voordat hij pannenkoek kreeg. Zo doen we dat ook met patat nog steeds. Ik denk dat dit in zijn 22 maanden nu de 3de keer was dat hij pannenkoek heeft gegeten en hij vind het fantastisch!! Hij heeft bijna een hele op met appelstroop met kaneel en rozijntjes die vind hij op brood ook heel lekker!

Groetjes Sas

PS Ik heb het trouwens wel vaker gehoord hoor dat kinderen er niets aan vinden! De beide dames van onze vrienden eten ze ook pas sinds hun 4de ofzo!

Veerle vindt ze af en toe lekker, niet te vaak, 1 x per 3 maanden en dan smult ze ervan. MAAR wel de zelf gebakken pannenkoeken. De kantenklare pannenkoeken van de AH eet ze niet op.

Groetjes, Floor

Isabelle lust GEEN pannenkoeken. De eerste keer dat ik ze gebakken had, keek ze achterom in de kinderstoel en wees ze naar de boterhammen...
Ik vind het ook jammer, want het is zo makkelijk om die een keer te eten. En bij ons thuis was het vroeger altijd feest als mama pannenkoeken bakte!
Ik hoop dat ze ze wel gaat lusten als ze ouder is.

Groetjes Babybelle

Benthe is ook dol op pannekoeken!! Vooral met stroop en suiker!!

In het begin moest ze er wel aan wennen, maar nu vindt ze ze echt heerlijk. Ook poffertjes vindt ze superlekker!!

Groetjes

Terug
Bovenaan