vinden jullie kleintjes pannekoeken lekker?

Hoi hoi,

Sven geeft er ook niets om. Zowel in een restaurant als eigen gebakken pannenkoeken vindt hij niets.
Maar ja, nu is hij ook niet zo dol op frietjes, hij eet er dan 3 op of zo.
Hij is ook meer van de pasta, worstjes, kaasjes en dat soort zaken.
Het is gewoon geen echte zoetekauw.

Groetjes,
Maike

Eline houd niet zo van pannenkoeken. Ook niet zo heel erg van patat. Ze eet het wel, maar inderdaad 3 of 4 patatjes. Gisteren zijn we bij de mac geweest, heeft 1 kipnugget op, en 5 patatjes. Alleen de knijpdanoontje was wel een hit. Dus nee hoor je hebt geen rare kinderen. Mijn kind is ook meer van de hollandse prak.

Ja, ze eten wel pannenkoeken. Ook frietjes trouwens (iedere woensdag, maar wel altijd met groente of rauwkost). Poffertjes zijn ze trouwens nog gekker op!
En met pannenkoeken maakt het niet uit of ik ze bak, of we ze in een restaurant eten of van die kant en klare. Het gaat er allemaal in.

Groetjes, Karin

Alice vind ze heerlijk! wij proberen er een traditie van te maken ze altijd op zondagavond te eten! niet als warme maaltijd maar gewoon ter vervanging als brood. (hmmm dit hoort misschien bij het stukje van slechte moeder...) En Alice is al helemaal blij als ik de pan pak!

hi

we zijn begin dit jaar met djaimy en mijn schoonzus naar de pannekoekenboot geweest maar dat was ook niet zo n succes want hij luste geen pannekoek !!
nu zei mijn tante dat dat nog wel kan bijdraaien en idd nu smult hij er van!! haha dus wie weet!!

groetjes angela

Terug
Bovenaan